  • 1. Data: 2008-01-18 17:58:51
    Temat: [mBank] Dostałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy o korzystanie z karty kredytowej mBanku...
    Od: martynka <g...@i...pl>

    Witam. Dostałam dziś ładnie opakowaną kopertę z mBanku w której to
    znalazłam regulamin wydawania i używania kart kredytowych w mBanku oraz
    taryfę prowizji i opłat bankowych. Oprócz tego znalazło się pismo
    "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy o korzystanie z karty kredytowej
    mBanku"

    Bardzo mnie to pismo zdziwiło jako że NIGDY nie wypełniałam wniosku o
    takową kartę i NIGDY nie zamierzam. O co chodzi, czy to pomyłka?

    Poniżej zamieszczam (zdjęcie) tego pisma:
    http://tnij.com/IV1r

  • 2. Data: 2008-01-18 18:15:40
    Od: "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>

    > Poniżej zamieszczam (zdjęcie) tego pisma:
    > http://tnij.com/IV1r

    Chodzi o wuyciek danych osobowych.
    Było na grupie.

    jk

  • 3. Data: 2008-01-18 18:19:01
    Od: martynka <g...@i...pl>

    > Chodzi o wuyciek danych osobowych.
    > Było na grupie.

    Można jaśniej, nie mogę w archiwum znaleźć.

  • 4. Data: 2008-01-18 18:33:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    martynka pisze:

    > Można jaśniej, nie mogę w archiwum znaleźć.
    1. To grupowy troll, nie przejmuj się.
    2. Na moje mBank przyznał Ci jakąś kartę za podpis czy coś w ten deseń.
    Nie mam tam przypadkiem umowy jeszcze, której jeden egzemplarz trzeba
    odesłać?

    KJ

  • 5. Data: 2008-01-18 18:40:15
    Od: martynka <g...@i...pl>

> [...]
    > 2. Na moje mBank przyznał Ci jakąś kartę za podpis czy coś w ten deseń.
    > Nie mam tam przypadkiem umowy jeszcze, której jeden egzemplarz trzeba

    Faktycznie, Jest wniosek o wydanie karty kredytowej dwa egzemplarze i
    jeszcze jedna kartka z informacją że jeśli chę kartę kredytową wystarczy
    odesłać jeden egzemplarz w kopercie zwrotnej. Wszystko teraz jest jasne,
    nie wiem jak to patrzyłam że nie zauważyłam tychże wniosków.
    Wprowadziłam Was w błąd, przepraszam. Wniosek za raz spłonie w piecu :-)

  • 6. Data: 2008-01-18 18:51:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    martynka napisał(a):
    > Wniosek za raz spłonie w piecu :-)

    Tak z ciekawosci, dlaczego ?

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-01-18 18:58:38
    Od: martynka <g...@i...pl>

    > Tak z ciekawosci, dlaczego ?

    Bo NIGDY, PRZENIGDY nie mam zamiaru brać kredytu. Za odsetki które mi
    naliczą, mogę sobie pozwolić na inne przyjemności. Kredyt ma swoje
    zalety, owszem lecz nie można bez tego żyć, Śledząc waszą grupę nasuwa
    mi się wniosek kk może uzależnić. Już tam wolę mieć tyle gotówki ile mam
    na koncie.

    A mam takie pytanie, skoro nie wypełnię wniosku to czy oświadczenie o
    odstąpienie od umowy o korzystanie z karty muszę wypełniać, czy jak nic
    nie odeślę to wszystko zostanie potraktowane jako ANULOWANE?

  • 8. Data: 2008-01-18 19:04:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Sty, 18:58, martynka <g...@i...pl> wrote:

> [...]
    > zalety, owszem lecz nie można bez tego żyć, Śledząc waszą grupę nasuwa
    > mi się wniosek kk może uzależnić. Już tam wolę mieć tyle gotówki ile mam

    cos ty, uzaleznienie nastepuje dopiero po trzeciej karcie, gdzy
    wszystkie trzy nabylo sie w przeciagu pol roku ;)

  • 9. Data: 2008-01-18 19:26:49
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2008 19:58:38 +0100, martynka <g...@i...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >zalety, owszem lecz nie można bez tego żyć, Śledząc waszą grupę nasuwa
    >mi się wniosek kk może uzależnić. Już tam wolę mieć tyle gotówki ile mam

    Odsetki będą dopiero jak nie spłacisz zadłużenia w terminie.

  • 10. Data: 2008-01-18 19:30:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    krzysztofsf pisze:
    [...]

    > cos ty, uzaleznienie nastepuje dopiero po trzeciej karcie, gdzy
    > wszystkie trzy nabylo sie w przeciagu pol roku ;)

    No i wychodzi, że autor(ka) wątku tego właśnie się boi ;)
    KJ