  • 21. Data: 2008-01-19 10:50:40
    Temat: Re: [mBank] Dostałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy o korzystanie z karty kredytowej mBanku...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 18 Jan 2008 19:58:38 +0100, martynka <g...@i...pl>
    wrote:

    >A mam takie pytanie, skoro nie wypełnię wniosku to czy oświadczenie o
    >odstąpienie od umowy o korzystanie z karty muszę wypełniać,
    Moze sprobuj to rozpoznac na logike? Od jakiej umowy chcialabys
    odstapic?

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 22. Data: 2008-01-19 11:42:36
    Od: "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>

    > Oświecisz mnie?
    > KJ

    I mnie pls bo jestem współzałozycielem i moderatorem gruppy

    jk

  • 23. Data: 2008-01-19 12:18:31
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Oświecisz mnie?

    Weź no na przykład ten wątek. Ktoś dostaje kartę z banku i zamiast
    kontaktować się z bankiem wali na grupę. Dla mnie ta odpowiedź była "na
    poziomie" zapytania.

    Darek

  • 24. Data: 2008-01-20 09:39:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Sty, 11:42, "Nieustraszony Lowca Trolli"
    <l...@o...eu> wrote:

    > I mnie pls bo jestem współzałozycielem i moderatorem gruppy

    Wspolzalozyciel to rozumiem, ale "bez wodki nie razbieriosz" jak
    mozna moderowac niemoderowana grupe dyskusyjna?

  • 25. Data: 2008-01-20 16:51:24
    Od: sOtO <s...@l...localdomain>

    On Fri, 18 Jan 2008, Darek wrote:

    > Ale coraz bardziej rozumie jego intencje

    polska jezyk - trudna jezyk ...

    --
    sOtO