  • 1. Data: 2008-01-18 07:39:07
    Temat: Kredyt hipoteczny a umowa na czas okreslony
    Od: yonteck <W...@g...com>

    Witam,

    Czy posiadajac umowe na czas okreslony (do 2012 roku), przy zarobkach
    wahajacych sie miedzy 4 - 5k netto mam sznase na kredyt w wysokosci
    350k ? Dodam, ze w obecnej firmie pracuje ponad rok. W poprzedniej 2
    lata na umowie na czas nieokreslony. Za czasow studenckich praca na
    umowie o dzielo. Mam splacony w calosci kredyt studencki.

    --
    pachu

  • 2. Data: 2008-01-18 21:36:09
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny a umowa na czas okreslony
    Od: "EKRA" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yonteck" <W...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > lata na umowie na czas nieokreslony. Za czasow studenckich praca na
    > umowie o dzielo. Mam splacony w calosci kredyt studencki.

    Jak najbardziej tak.
    EKRA

  • 3. Data: 2008-01-20 15:25:36
    Od: "Grzegorz Hul" <g.hul[wytnij]@o2.pl>

    Masza szansę, bo większość banków potraktuje taką (długoterminową) umowę na
    czas określony jakby była na czas nieokreślony...

    Grzegorz Hul
    szukasz kredytu hipotecznego
    - zapraszam na moją stronę:
    http://finance4u.com.pl