  • 1. Data: 2002-01-31 14:44:54
    Temat: Re: mBANK kontra ...
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin_S" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:a3bi2j$8rt$1@news.tpi.pl...
    > właśnie narzekamy na mBank to proszę podajcie mi alternatywny taki bank
    > internetowy ....i co ma lepszego a co gorszego od mBanku ?

    Lucas. E-konto pro. Wszystko ma lepsze - i oprocentowanie, i token, i
    bezplatne wplaty na konto. Pokazcie co ma gorszego..?!

    D.

  • 2. Data: 2002-01-31 14:46:16
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Marcin_S" <s...@e...pl> wrote in message
    > właśnie narzekamy na mBank to proszę podajcie mi alternatywny taki bank
    > internetowy ....i co ma lepszego a co gorszego od mBanku ?

    Proszę bardzo:
    1) zabezpieczenia mBank > Lukas (z tokenem) >> Lukas (beztokena) >
    LGnet
    2) Oprocentowanie LGnet > mBank >> Lukas
    3) dostęp mBank > Lukas > LGnet
    4) koszt potwierdzenia
    przelewu Lukas >> mBank > LGnet
    5) zakupy kartą
    % LGnet > mBank >> Lukas
    czas księgowania LGnet > Lukas > mBank
    6) funkcjonalność mBank > LGnet > Lukas
    (ilość przelewów, stan rachunku)
    7) koszty tel. Lukas >> LGnet > mBank (0- 800 8011
    8013)
    8) kilka kont mBank >>

    Problemem banków jest to, że Klient może korzystać z kilku.
    i korzystać tylko z części oferty.

    Np mam kartę w inteligo, LGnet tylko do "zakupów"
    Po wprowadzeniu 2,3 eMAXa płacę Delfinem.
    Po wprowadzeniu opłaty za Delfina.

    Będe przelewał z mBanku (koszty dla banku)
    a zakupy robił inną karta (prowizja dla innego banku)

    W inteligo mam jeszcze + bezpłatne 0 800 gdzie mogę wysłuchac
    stanu rachunku i wykonane operacje, oraz datę obciążenia równą dacie
    księgowania. (w LG też)

    BAH

  • 3. Data: 2002-01-31 14:50:35
    Temat: mBANK kontra ...
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

  • 4. Data: 2002-01-31 14:58:30
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    BAH napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

    >"Marcin_S" <s...@e...pl> wrote in message
    >>

    >Proszę bardzo:
    >1) zabezpieczenia mBank > Lukas (z tokenem) >> Lukas (beztokena) >
    >LGnet

    Dlaczego uwazasz ze zabezpieczenie mbank jest lepsze od Lukasa z tokenem
    gdzie nawet zdefiniowany przelew masz z tokem a w mbanku nie

    >2) Oprocentowanie LGnet > mBank >> Lukas

    To sie moze wkrotce zmienic :)

    >3) dostęp mBank > Lukas > LGnet

    dostep do konta ? w jakim sensie mozliwosci ?

    >4) koszt potwierdzenia
    > przelewu Lukas >> mBank > LGnet
    >5) zakupy kartą
    > % LGnet > mBank >> Lukas

    Skad taka kolejnosc ??

    >6) funkcjonalność mBank > LGnet > Lukas
    > (ilość przelewów, stan rachunku)

    No coz mnie fukcjonalnosc lukasa bardziej odpowiada niz mbank

    >7) koszty tel. Lukas >> LGnet > mBank (0- 800 8011
    >8013)

    No tutaj i w powyzszym lubie Inteligo i Lukasa

    >8) kilka kont mBank >>

    No to Inteligo bije mbank na glowe zarowno ilosc jak i funkcjonalnosc.

    >Problemem banków jest to, że Klient może korzystać z kilku.
    >i korzystać tylko z części oferty.

    Oczywiscie. Mbank nie ma lini debetowej, a Lukas ma jedna z najciekawszych

  • 5. Data: 2002-01-31 15:03:37
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > "Marcin_S" <s...@e...pl> wrote in message
    > >

    > Proszę bardzo:
    > 1) zabezpieczenia mBank > Lukas (z tokenem) >> Lukas (beztokena) >
    > LGnet

    Lucas z tokenem mniej bezpieczny ? Zartujesz chyba...

    > 2) Oprocentowanie LGnet > mBank >> Lukas

    mBank juz na szarym koncu...

    > 3) dostęp mBank > Lukas > LGnet

    ??

    > 4) koszt potwierdzenia
    > przelewu Lukas >> mBank > LGnet
    > 5) zakupy kartą
    > % LGnet > mBank >> Lukas

    o co chodzi ?

    D.

  • 6. Data: 2002-01-31 15:31:58
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "ROBBO" <r...@s...ec.pl> wrote in message news:a3bm1b$5pn$1@news.tpi.pl...
    > LGnet
    >
    > Dlaczego uwazasz ze zabezpieczenie mbank jest lepsze od Lukasa z tokenem
    > gdzie nawet zdefiniowany przelew masz z tokem a w mbanku nie

    Bo dla mnie jest wygodniejsze i tańsze.

    A o wyższości tokena nad TANem jakoś nikt mnie nie przekonal
    (i lepiej niech nie próbuje :-) - ograny temat).
    (początkowo zamierzałem postawić >=)

    > To sie moze wkrotce zmienic :)

    to są wnioski z kilku miesięcy
    były zmiany - kolejność stała.

    > dostep do konta ? w jakim sensie mozliwosci ?

    to raczej funkcjonalność.
    ja zawarłem tu czas połączenia przez "modem" (lepiej widać różnicę - która
    jakby się zmniejsza).

    > Skad taka kolejnosc ??

    Z oprocentowania konta podpietego do karty.

    > No coz mnie fukcjonalnosc lukasa bardziej odpowiada niz mbank

    szczególnie:
    - aktualizacja stanu konta (z godziny 3:00)
    - opóżnione ksiegowanie operacji kartowych, co naraża na debet i haracz 30
    zł (!)
    - problemy z wykonaniem przelewu (ekonto bez tokena) w dniu bieżącym
    - liczenie znaków w mailu poczty wewnętrznej (500 nie mogłem opisać
    problemu :-(()
    - zlecenie stałe tylko z datą przyszłą.

    > No to Inteligo bije mbank na glowe zarowno ilosc jak i funkcjonalnosc.

    O inteligo nie pisalem bo ostatnio malo używam
    i nie chciałem go skrzywdzić ale pewnie skrzywdziłem milczniem :-((

    > Oczywiscie. Mbank nie ma lini debetowej, a Lukas ma jedna z najciekawszych

    3 % min 30 zł + odsetki ustawowe :-)))

    mBank miał być depozytowy.

    BAH

  • 7. Data: 2002-01-31 15:37:53
    Temat: Re: mBANK kontra ... Lukas tandeta
    Od: "Artur K." <a...@p...com>

    "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Lucas. E-konto pro. Wszystko ma lepsze - i oprocentowanie, i token, i
    > bezplatne wplaty na konto. Pokazcie co ma gorszego..?!

    Co Lukas ma gorszego:

    - badziewny system informatyczny,
    - token nie zawsze działa, (mi dali token, tydzień kombinowali, jak zrobić
    abym miał dostęp do mojego konta via www, potem musiałem się pofatygować i
    token wymienić)
    - dostęp przez internet nie jest on-line (widać jaki był stan konta np. 5
    godzin temu)
    - saldo rachunku nie jest od razu widziane przez kartę VE (a nawet nie
    wiadomo w moim przypadku w ogóle co jest przez moją kartę widziane w tej
    chwili),
    - aktywacja karty (teoretycznie w ciągu 48 godzin, u mnie przynajmniej 60),
    - a najlepsza jest procedura zamknięcia konta (musisz iść do odziału po raz
    pierwszy, zdac token, karty, ..., potem po tygodniu należy pójść po raz
    drugi, aby zamknąć konto).

    Ale żeby nie było bez optymistycznego akcentu, to nie zamierzam na razie
    zamykać konta w Lukas. Oni są tacy zabawni i nieporadni, jak jeszcze żaden
    bank wobec mnie nie był. Nie miałem jeszcze takiego konta, w przypadku
    którego w ciągu 3 tygodni (konto mam od 03.01.2002) miałbym tyle "przygód".
    Zdążyłem już reklamować brak dostępu przez www, brak aktywacji karty w
    regulaminowym czasie, niesprawność karty objawiającą się "niewidzeniem salda
    na koncie" (to już była reklamacja oficjalna, faksem do Wrocławia, czekam na
    odzew).

  • 8. Data: 2002-01-31 15:40:25
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    > Oczywiscie. Mbank nie ma lini debetowej, a Lukas ma jedna z najciekawszych

    Na temat Lukas Banku powiem tylko tyle, ze baardzo nie lubie tego banku z
    bardzo prostej przyczyny. Kupowalem kiedys na raty sprzet RTV (syn chcial,
    wiec wzialem na siebie, ale on splacal). Na poczatku bez problemu, dokumenty
    OK, pani w sklepie sie nawet dziwila ze na raty, bo zarobki na papierku byly
    znaaaacznie powyzej sredniej krajowej. Wszystko OK, ale jak chcialem cos
    kupic nastepnym razem (tamte raty zostaly splacone PRZED terminem, tzn, syn
    wzial i za jednym razem splacil od razu ostatnie 4) to dowiedzialem sie, ze
    NIE JESTEM DOBRYM KLIENTEM BANKU. Tak dokladnie pani mi powiedziala. Okazalo
    sie, ze jedna rata byla zaplacona 3 dni po terminie (powodem byl wyjazd na
    wakacje). Wiec podziekowalem i powiedzialem, ze z tym bankiem to ja nie chce
    miec nic wspolnego.

    pozdr - J.

  • 9. Data: 2002-01-31 15:42:00
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    > Lucas z tokenem mniej bezpieczny ? Zartujesz chyba...

    Pytanie było co ma lepsze a to nie to samo co bezpieczniejsze.
    Dla mnie bezpłatne TAN-y są lepsze od płatnego tokena

    (Nie widze przewagi tokena, widze problemy z tokenem.)

    > mBank juz na szarym koncu...

    :-)) chętnie zbojkotuję tylko dokąd przelać ?
    (w Luaksie mam 7%)

    > ??
    czas obsługi (wykonania przelewu) przez modem .

    > o co chodzi ?
    O odsetki jakie dostanę zanim zapłacę
    (coś na koncie trzeba mieć by móc zapłacić).

    BAH

    PS.
    Zapomniełem o jednym: tylko mBank ma mKubek :-))

  • 10. Data: 2002-01-31 15:51:01
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 31 Jan 2002 15:44:54 +0100, w <a3bmbc$8bv$1@news.tpi.pl>, "Dave"
    <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Marcin_S" <s...@e...pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    > Lucas. E-konto pro. Wszystko ma lepsze - i oprocentowanie, i token, i
    > bezplatne wplaty na konto. Pokazcie co ma gorszego..?!

    Jedno już wymieniłeś -- gadżet, drugie to opłaty.