eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBANK kontra ... › Re: mBANK kontra ... Lukas tandeta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!szmaragd.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Artur K." <a...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBANK kontra ... Lukas tandeta
    Date: Thu, 31 Jan 2002 16:37:53 +0100
    Organization: ProFuturo
    Lines: 31
    Message-ID: <a3bpcd$35k$1@szmaragd.futuro.pl>
    References: <a3bi2j$8rt$1@news.tpi.pl> <a3bmbc$8bv$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: galaxy.timsi.com.pl
    X-Trace: szmaragd.futuro.pl 1012492494 3252 62.233.175.140 (31 Jan 2002 15:54:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jan 2002 15:54:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:159027
    [ ukryj nagłówki ]

    "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a3bmbc$8bv$1@news.tpi.pl...
    > Lucas. E-konto pro. Wszystko ma lepsze - i oprocentowanie, i token, i
    > bezplatne wplaty na konto. Pokazcie co ma gorszego..?!

    Co Lukas ma gorszego:

    - badziewny system informatyczny,
    - token nie zawsze działa, (mi dali token, tydzień kombinowali, jak zrobić
    abym miał dostęp do mojego konta via www, potem musiałem się pofatygować i
    token wymienić)
    - dostęp przez internet nie jest on-line (widać jaki był stan konta np. 5
    godzin temu)
    - saldo rachunku nie jest od razu widziane przez kartę VE (a nawet nie
    wiadomo w moim przypadku w ogóle co jest przez moją kartę widziane w tej
    chwili),
    - aktywacja karty (teoretycznie w ciągu 48 godzin, u mnie przynajmniej 60),
    - a najlepsza jest procedura zamknięcia konta (musisz iść do odziału po raz
    pierwszy, zdac token, karty, ..., potem po tygodniu należy pójść po raz
    drugi, aby zamknąć konto).

    Ale żeby nie było bez optymistycznego akcentu, to nie zamierzam na razie
    zamykać konta w Lukas. Oni są tacy zabawni i nieporadni, jak jeszcze żaden
    bank wobec mnie nie był. Nie miałem jeszcze takiego konta, w przypadku
    którego w ciągu 3 tygodni (konto mam od 03.01.2002) miałbym tyle "przygód".
    Zdążyłem już reklamować brak dostępu przez www, brak aktywacji karty w
    regulaminowym czasie, niesprawność karty objawiającą się "niewidzeniem salda
    na koncie" (to już była reklamacja oficjalna, faksem do Wrocławia, czekam na
    odzew).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1