  • From: "JOHNNY" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBANK kontra ...
    Date: Thu, 31 Jan 2002 16:40:25 +0100

    > Oczywiscie. Mbank nie ma lini debetowej, a Lukas ma jedna z najciekawszych

    Na temat Lukas Banku powiem tylko tyle, ze baardzo nie lubie tego banku z
    bardzo prostej przyczyny. Kupowalem kiedys na raty sprzet RTV (syn chcial,
    wiec wzialem na siebie, ale on splacal). Na poczatku bez problemu, dokumenty
    OK, pani w sklepie sie nawet dziwila ze na raty, bo zarobki na papierku byly
    znaaaacznie powyzej sredniej krajowej. Wszystko OK, ale jak chcialem cos
    kupic nastepnym razem (tamte raty zostaly splacone PRZED terminem, tzn, syn
    wzial i za jednym razem splacil od razu ostatnie 4) to dowiedzialem sie, ze
    NIE JESTEM DOBRYM KLIENTEM BANKU. Tak dokladnie pani mi powiedziala. Okazalo
    sie, ze jedna rata byla zaplacona 3 dni po terminie (powodem byl wyjazd na
    wakacje). Wiec podziekowalem i powiedzialem, ze z tym bankiem to ja nie chce
    miec nic wspolnego.

    pozdr - J.