  • 1. Data: 2002-01-31 14:10:01
    Temat: Pożyczka
    Od: "Marek Piotr" <m...@m...com.pl>

    Szukam osoby, która pożyczy 200.000 na rok, na wysoki procent lecz nie na
    mafijnych warunkach.
    (nie mam materialnego zabezpieczenia).

    Marek Piotr

  • 2. Data: 2002-02-01 14:20:55
    Temat: Re: Pożyczka
    Od: "Marek Piotr" <m...@m...com.pl>

    Chodzi o inwestycję.
    W tym kraju nie zrobi się uczciwie pieniędzy dlatego, że pieniądzę może
    zrobić tylko
    ten co już je ma.

    Użytkownik Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@d...pm.waw.pl...

  • 3. Data: 2002-02-02 14:29:52
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a3grk0$mb9$1@news.tpi.pl>, Marek Piotr wrote:
    > Szukam osoby, która pożyczy 200.000 na rok, na wysoki procent lecz nie na
    > mafijnych warunkach.
    > (nie mam materialnego zabezpieczenia).

    zapytaj sie na :

    p...@p...mafia.pl

    Oczywiscie na odpowiednich warunkach w odpowiednim terminie splacisz sobie
    a jak nie to hmmmmm: +

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-02 17:48:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

  • 5. Data: 2002-02-03 11:23:05
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości
    > Ani innej "zdolnosci kredytowej"? No to na jakich zasadach ma dzialac
    > ta pozyczka?

    "Normalnie".... Odda jak będzie mógł....., ale po co ma móc.???....:-))

  • 6. Data: 2002-02-05 01:23:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Marek Piotr" <m...@m...com.pl> writes:

    > Chodzi o inwestycję.

    Rozumiem to, ale chyba te 200 tys. sie nie rozplynie? Bo brak materialnego
    zabezpieczenia na to by wskazywal (wez pod uwage, ze niektore rzeczy
    - niestety niezbyt wiele - mozna kupic w ten sposob, ze wlasnie te
    kupione rzeczy beda zabezpieczeniem).

    Jesli myslisz, ze masz swietny pomysl na biznes, nie masz zadnych wlasnych
    srodkow itp, i ma to kosztowac 200 tys. zl, to zaden bank nie da takiego
    kredytu.

    > W tym kraju nie zrobi się uczciwie pieniędzy dlatego, że pieniądzę może
    > zrobić tylko
    > ten co już je ma.

    Bajki. Naturalnie latwiej jest ukrasc niz ciezko pracowac, ale bez
    przesady. Tyle ze nie mozna wszystkiego zrobic od razu - nie wiem
    niestety jaka to inwestycje zaplanowales.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator