  • 1. Data: 2008-12-09 13:25:14
    Temat: lukas - bankomat gorczewska 200 wwa - prowizje
    Od: " squonk" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    uwaga na bankomat euronetu teoretycznie bezprowizyjny w placowce lukasa przy
    gorczewskiej 200 w w-wie
    nalicza prowizje mimo posiadania e-konta, jestem 210 zl w plecy, na min 14
    dni, reklamacja zlozona, odpowiedz przyjdzie listem
    co ciekawe 1.5 miesiaca temu nie naliczyli z niego prowizji... nawet pani na
    partyline powiedziala, ze to pomylka

  • 2. Data: 2008-12-12 16:30:03
    Temat: Re: lukas - bankomat gorczewska 200 wwa - prowizje
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 9 Dec 2008 13:25:14 +0000 (UTC), " squonk"
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >uwaga na bankomat euronetu teoretycznie bezprowizyjny w placowce lukasa przy
    >gorczewskiej 200 w w-wie
    >nalicza prowizje mimo posiadania e-konta, jestem 210 zl w plecy,

    210 zl prowizji? Za ile wyplat?

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 3. Data: 2009-01-08 11:12:44
    Od: " squonk" <s...@W...gazeta.pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > 210 zl prowizji? Za ile wyplat?
    >
    > WAM

    2 wyplaty
    Kase oddali , pisemko przyslali ze przepraszaja , ze uznali reklamacje.

    A dzis krew mnie zalala ...
    Wyplacalem 5go ponownie kase a dzis w liscie transakcji : PROWIZJA.

    Co za balaganiarstwo jakies!
    Jeszcze jeden taki zonk i sie rozstaniemy.

  • 4. Data: 2009-01-19 09:09:39
    Od: " squonk" <s...@W...gazeta.pl>

    squonk <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Co za balaganiarstwo jakies!
    > Jeszcze jeden taki zonk i sie rozstaniemy.

    no i historia sie powtarza
    co ciekawe przed wyplata zapytalem w placowce czy bankomat ten jest
    bezprowizyjny? uprzejmy pan powiedzial ze tak
    co wiecej oni widza ze jest problem z naliczaniem prowizji i jedynym sposobem
    jest pisanie reklamacji i ze to nie ich problem
    za pare dni moj tez nie bedzie
    LUKASOWI juz dziekujemy