  • 1. Data: 2008-12-09 12:46:22
    Temat: Alior,debetowka i PIN
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Po aktywacji w internecie otrzymalem PIN, ktory niestety nie dziala w
    bankomacie. Mam podobno zlozyc wniosek o nowy PIN i czekac az dostane poczta
    nowy. Uzywalem wiele kart innych bankow, ale Alior to widac totalna
    amatorszczyzna, oni chyba nadal sa w fazie wczesnych testow. Nie zdazylo mi
    sie, zeby PIN dla nowej karty byl od razu bledny.
    Dzwoniac na infolinie po dlugim oczekiwaniu uslyszalem, ze sa prace
    techniczne i prosze zadzwonic za 2 godziny.
    Czy komus dziala debetowka z Aliora bez problemow?
    Moze PIN wyswietlony na stronie przy aktywacji byl zupelnie inny od
    prawdziwego?
    W serwisie telefonicznym, opcja odsluchania PIN-u rowniez niedostepna.

  • 2. Data: 2008-12-24 09:28:01
    Temat: Re: Alior,debetowka i PIN
    Od: "Erazmus" <jacek@WYTNIJ_TOerazmus.pl>

    Mam to samo i jedyne co mi radz&plusmn; pracownicy na cc Aliora to czeka&aelig; no i
    czekam ju&iquest; drugi dzie&ntilde;.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl