  • 1. Data: 2008-12-09 10:45:08
    Temat: [Alior] - wzor podpisu
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Na umowie o karte platnicza (Maestro) dopisalem, ze moj wzor podpisu
    bankowego nie bedzie stosowany na karcie, i podalem jaki bedzie moj
    podpis na karcie.

    Takie rozroznienie stosuje we wszystkich bankach - ciekawe co bedzie
    dalej, bo Alior ma w regulaminie kart §3.10:
    "Niezwłocznie po otrzymaniu karty Klient zobowiązany jest złożyć na
    karcie podpis zgodny ze wzorem podpisu złożonym w banku"
    a ja poinformowalem ich, ze do regulaminu sie nie zastosuję :-)
    *** blad ***

    PS - sprobujcie skopiowac fragment regulaminu - da się ale dostaniecie
    krzaczki

  • 2. Data: 2008-12-09 11:13:06
    Temat: Re: [Alior] - wzor podpisu
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 11:45:08 +0100, blad napisał(a):

> [...]
    > karty Klient zobowiązany jest złożyć na karcie podpis zgodny ze wzorem
    > podpisu złożonym w banku" a ja poinformowalem ich, ze do regulaminu sie

    Nie we wszystkich, w mBanku jest podobnie. W praktyce możesz mieć
    problemy z reklamacjami.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-12-09 11:23:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Olgierd"

    > Nie we wszystkich, w mBanku jest podobnie. W praktyce możesz mieć
    > problemy z reklamacjami.

    nie napisalem, ze takie rozroznienie podpisow stsuje sie we wszystkich
    bankach,
    bo jest wrecz przeciwnie - ja zauwazylem osobne kratki na wzory podpisow
    tylko w PKO BP SA

    Napisałem, że ja stosuję takie różne podpisy we wszystkich bankach, w
    ktorych
    testowałem rachunki i jakoś się dało. Tylko u Aliora zauważyłem
    wymaganie,
    że podpis ma być identyczny (mBanku nigdy nie używałem - taki jestem
    dziwak)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-12-09 16:06:48
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > PS - sprobujcie skopiowac fragment regulaminu - da się ale dostaniecie
    > krzaczki
    Z płyty owszem wyskakują krzaczki, natomiast nie wyskakują w pdf-ach na
    stronie banku:
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/regulamin_
    kart_platniczych.pdf

  • 5. Data: 2008-12-09 19:10:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > dalej, bo Alior ma w regulaminie kart (...) a ja poinformowalem ich, ze
    > do regulaminu sie nie zastosuję :-) *** blad ***

    A oni pewnie Ciebie podobnie poinformują, jak będziesz chciał złożyć
    reklamację na transakcję wykonaną przy pomocy tej karty ;)

    Xenocide