  • 1. Data: 2008-12-08 23:11:39
    Temat: pierwsze wrażenia z aliora
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    1. nie bardzo po Polsku
    "Przelew w ramach banku na rach obcy
    Wyp?ata nagrody w Konkursie"

    2. kółko w białym prostokącie potrafi się kręcić w nieskończoność
    mnie ten element tylko denerwuje wolałbym poprostu poczekać pare sekund na
    strone

    3. klika się na pulpit i komponenty czasami się nie pokazują
    ale dobre że można je samemu dobierać

    ale i tak dużo lepiej niż w Polbanku

  • 2. Data: 2008-12-09 00:39:24
    Temat: Re: pierwsze wrażenia z aliora
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 00:11:39 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > ale i tak dużo lepiej niż w Polbanku

    Polbank to raczej jest solistą na solowej liście ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-12-09 07:48:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Polbank to raczej jest solistą na solowej liście ;)

    porównywałem nowy bank do nowego ;p

  • 4. Data: 2008-12-09 09:50:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 9 Gru, 00:11, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote: