  • 11. Data: 2003-08-08 10:10:06
    Temat: Re: lukas
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    > Można ręczenie zaktualizować saldo na www.
    > (dot wpływów z eliksiru,
    > po wpłatach w kasie nie próbowałem aktualizować ręcznie).

    Po wplacie w kasie tez mozna zaktualizowac i wszystko jest ok.
    Czasem popoludniu aktualizacja trwa troche przydlugo.

    Pozdr

  • 12. Data: 2003-08-08 12:40:43
    Od: Laik <e...@m...pl.invalid>

    Cześć jaszczur
    Fri, 8 Aug 2003 08:00:10 +0000 (UTC) napisałeś:

    > Tak? Są miasta które nie mają bankomatów sieci Euronet.

    skoro juz ma konto w mBanku, to chyba tym sie nie zrazal ;-) u mnie tez
    nie ma euronetu, za to sa 3 bankomaty BZWBK - czyli prawie polowa
    wszystkich w miescie :)

    --
    Laik

  • 13. Data: 2003-08-08 14:20:02
    Od: "Tomek" <k...@i...pl>

    > skoro juz ma konto w mBanku, to chyba tym sie nie zrazal ;-) u mnie tez
    > nie ma euronetu, za to sa 3 bankomaty BZWBK - czyli prawie polowa
    > wszystkich w miescie :)

    dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
    wlasnie..u mnie w miasteczku nie ma euronetu, ale jest wlasnie BZWBK :)

    a tusiuje w takim miejscu ze jest i to i to ..i setki innych :)

  • 14. Data: 2003-08-11 07:42:19
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > - mało bankomatów.

    Euronet + BZWBK to chyba nie jest specjalnie malo

  • 15. Data: 2003-08-11 07:44:09
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Standardowa aktualizacja konto raz na dzień.

    Bzdura konto jest jak najbardziej online jedynie saldo muszisz sobie sam
    zaaktualizowac w przegladarce.
    W rzeczywistosci wiele razy zmianialos ie saldo po III sesji elixiru