  • 1. Data: 2003-08-07 14:21:33
    Temat: mbank: Visa Gold Credit - zdjecie ok
    Od: "Rafal Urbanelis" <u...@N...gazeta.pl>

    witam,
    wobec nasilajacych sie informacji o tym, ze zdjecia schodza z KK mbanku
    chcialem powiedziec, ze uzywam tydzien i nie zauwazylem zadnych oznak zeby
    bylo cos nie tak ze zdjeciem. jest na swoim miejscu.
    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 2. Data: 2003-08-07 19:49:50
    Temat: Re: mbank: Visa Gold Credit - zdjecie ok
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Rafal Urbanelis <u...@n...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > chcialem powiedziec, ze uzywam tydzien i nie zauwazylem zadnych oznak zeby
    > bylo cos nie tak ze zdjeciem. jest na swoim miejscu.

    A ja używam miesiąc i się odbarwia.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-08-08 15:21:01
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > A ja używam miesiąc i się odbarwia.

    ja uzywam 3 tygodnie i tez widze lekkie problemy ze zdjeciem
    Rybka sie nie odbarwia....

    pozdrawiam
    Cyprian Prochot
    Krakow, Escort 1.8 TD '98 bialy (oklejony)
    ...Ten od dymiacego niegdys escorta i klucza francuskiego ...