  • 1. Data: 2003-08-07 15:18:50
    Temat: lukas
    Od: "Tomek" <k...@i...pl>

    witam,

    posiadam konto w mbanku, jednak chce przesiasc sie do banku LukasBank, i
    zalozyc konto
    e-Konto PRO

    czy ktos z Panstwa posiada takie konto w LukasBanku ?
    jezeli tak, prosilbym o jakies opinie na ten temat.
    tzn. czy nie ma problemow z kontaktem z bankiem
    czy nie ma problemow z logowaniem do menu administracyjnego
    czy menu jest przejrzyste i wykonywanie opercji(przelwey itp) jest prost i
    funkcjonalne ?
    i prosze o podanie innych zalet oraz ewentualnych wad tego konto i tego
    banku.

    z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi.

    odpowiedzi mozna podeslac na a...@i...pl lub jako odpowiedz na ten
    post.

    Pozdrawiam i dziekuje,
    Olek

  • 2. Data: 2003-08-07 15:38:14
    Temat: Re: lukas
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Tomek pisze:

    > czy ktos z Panstwa posiada takie konto w LukasBanku ?
    > jezeli tak, prosilbym o jakies opinie na ten temat.
    > tzn. czy nie ma problemow z kontaktem z bankiem
    Kontakt jest łatwy ze względu na godziny pracy oddziału - od
    07AM do 07PM.

    > czy nie ma problemow z logowaniem do menu administracyjnego
    WWW? Jest czasem problem.

    > czy menu jest przejrzyste i wykonywanie opercji(przelwey itp) jest prost i
    > funkcjonalne ?
    Tak.

    > i prosze o podanie innych zalet oraz ewentualnych wad tego konto i tego
    > banku.
    Minusy:
    - niektórzy pracownicy mają chyba przyciasne mundurki
    i piją za dużo darmowej kawy - jak zadaję niewygodne
    pytania to wiercą się na krzesłach i serwują
    bezsensowne odpowiedzi.

    - mało bankomatów.

    --
    ( . '">
    ) L_

  • 3. Data: 2003-08-07 16:03:28
    Od: "brydzia" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam i dziekuje,
    > Olek
    >
    > POSIADAM TAKIE KONTO OD ROKU I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA. DO TEJ PORY NIE
    MIAŁAM PROBLEMÓW Z LOGOWANIEM. OBSŁUGA SAMEGO KONTA JEST PROSTA I PRZEJRZYSTA.
    DLA MNIE OSOBIŚCIE PLUSEM JEST TO ZE NIE PŁACE ZADNYCH PROWIZJI DLA BANKU ZA
    KORZYSTANIE, ZA PRZELEWY. NATOMIAST TRZEBA MIEĆ 5 TYS. ZŁ NA RACHUNKU ( NA
    LOKACIE) ABY BANK NIE POBIERAŁ 7 ZŁ MIESIĘCZNIE. JEST SZYBKI DOSTĘP PRZEZ
    TELEFON, PLACÓWKI CZYNNE W DOGODNYCH GODZINACH.

    JA OSOSBIŚCIE POLECAM

  • 4. Data: 2003-08-07 16:23:45
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik brydzia pisze:

> [...]
    > LOKACIE) ABY BANK NIE POBIERAŁ 7 ZŁ MIESIĘCZNIE. JEST SZYBKI DOSTĘP PRZEZ
    > TELEFON, PLACÓWKI CZYNNE W DOGODNYCH GODZINACH.

    A ta pani jest pracownicą Lukas Bank i w dodatku czytała regulamin.
    Klask klask

    ;->
    --
    ___ .--
    /)/)( / /

  • 5. Data: 2003-08-07 16:48:15
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    > funkcjonalne ?
    > i prosze o podanie innych zalet oraz ewentualnych wad tego konto i tego

    Standardowa aktualizacja konto raz na dzień.
    Pieniądz wpłacone w kasie są dostępne przez bankomat następnego dnia po
    godzinie 12 (tak twierdzi pracownik banku, którego się pytałem).
    Z takich kwiatków to jeszcze na przykład koszt sprawdzenia salda w
    bankomacie 0,5 zł.
    A pozatym to jest git.

  • 6. Data: 2003-08-07 17:30:13
    Od: "" <e...@p...onet.pl>

    > Minusy:
    (...)
    > - mało bankomatów.

    Lukas ma pare minusow, ale na pewno nie ten. Przy e-konice Pro masz darmowa
    cala siec Euronet i BZ WBK (czyt. ok. 2 razwy wiecej niz mBank).
    Rgds

  • 7. Data: 2003-08-08 05:22:55
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > Z takich kwiatków to jeszcze
    > na przykład koszt sprawdzenia salda w bankomacie 0,5 zł.

    Sprobuj inaczej. Wyplac cos malutkiego, np. 10 zl i popros
    bankomat aby ci wydrukowal potwierdzenie. Masz wtedy sprawdzenie
    salda za darmo, przynajmniej tak robilem przez bankomaty BZWBK.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 8. Data: 2003-08-08 05:50:35
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    poszperaj w googlach, kiedys sie bardzo rozpisalem
    do tamtych plusow dodam ostatnie minusy, ale troche przeze mnie...
    wystapilem z wnioskiem o cos tam (poczytasz sobie) w jednym oddziale i nie
    na reke mi jest podpisywac tam aneks (konsekwencja akceptacji wniosku) a w
    innym oddziale nie mozna :(

  • 9. Data: 2003-08-08 08:00:10
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik pisze:

    > (...)
    >
    > Lukas ma pare minusow, ale na pewno nie ten. Przy e-konice Pro masz darmowa
    > cala siec Euronet i BZ WBK (czyt. ok. 2 razwy wiecej niz mBank).
    Tak? Są miasta które nie mają bankomatów sieci Euronet.

  • 10. Data: 2003-08-08 09:30:37
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Andrzej pisze:

    > Standardowa aktualizacja konto raz na dzień.
    Można ręczenie zaktualizować saldo na www.
    (dot wpływów z eliksiru,
    po wpłatach w kasie nie próbowałem aktualizować ręcznie).