  • 1. Data: 2003-08-07 13:59:38
    Temat: visy mbanku cd
    Od: "RedLorD" <r...@p...onet.pl>

    witam,

    jak sie tego spodziewalem po mojej reklamacji odezwala sie panienka
    z mBanku i uprzejmie poinformowala, ze nie maja nagranej mojej
    dyspozycji o nie wysylaniu karty. W zwiazku z tym wszystko jest ok
    i czego ja w ogole od nich chce.

    Tak sie zastanawiam, czy nie bylo by im glupio co raz stwierdzac, ze
    faktycznie jakos przegapili czyjas dyspozycje, bo zdarza sie ze te
    niechciane karty przysylaja.

    Glopia rzecz, bo podjerzewam ze gdzies w regulaminie jest zapisane,
    ze klient domyslenie chce miec karte sa stosowna i mu ja wysylaja.

    Echhh pierwszy duzy minus od dwoch lat...

    pozdrawiam
    Tomek

    ps. nagrywajcie rozmowy z bankami - ja bede, mam swietna nagrywarke

  • 2. Data: 2003-08-08 08:27:09
    Temat: Re: visy mbanku cd
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > ps. nagrywajcie rozmowy z bankami - ja bede, mam swietna nagrywarke

    a gdzie można dostać takie cudo ??? prosiłbym o firmę, symbol lub coś
    podobnego.... jakieś namiary :)))

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2003-08-08 11:03:52
    Od: "RedLorD" <r...@p...onet.pl>

    witam,

    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a gdzie można dostać takie cudo ??? prosiłbym o firmę, symbol lub coś
    > podobnego.... jakieś namiary :)))

    ja mam taki fajny sprzet, ktory mozna podlaczyc i do isdn, i do roznych
    central,
    i do zwyklego lacza analogowego. Wlaczasz zapominasz, a jak trzeba to
    pobierasz
    odpowiednie nagranie do wav'a i juz. Urzadzenie jest krajowej firmy TRX
    www.trx.com.pl.

    pozdr.
    Tomek

  • 4. Data: 2003-08-08 11:22:28
    Temat: Re: visy mbanku cd [nagrywanie rozmow]
    Od: "Malkuth" <g...@p...onet.pl>

    W artykule bgvmtk$n16$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a): david z adresu <d...@p...fm> napisał(a):

    > a gdzie można dostać takie cudo ??? prosiłbym o firmę, symbol lub coś
    > podobnego.... jakieś namiary :)))

    Ja mam dostep do takich urzadzonek podlaczanych w gniazdko telefoniczne
    i z kabelkiem ktory podpinasz pod wejscie mikrofonowe czegokolwiek :]
    40 zl to kosztuje :/ ale przydaje sie :D :]
    Jak bys chcial to na priv g...@p...onet.pl
    Pozdrawiam,
    Grzes

  • 5. Data: 2003-08-08 12:27:58
    Od: "RedLorD" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Malkuth" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i z kabelkiem ktory podpinasz pod wejscie mikrofonowe czegokolwiek :]
    > 40 zl to kosztuje :/ ale przydaje sie :D :]

    kondensator i transformator to jeszcze nie urzadzenie i kosztuje 5 zł.
    Ja mowilem o czyms modrzejszym.

    pozdr
    Tomek

  • 6. Data: 2003-08-08 13:45:06
    Od: "Malkuth" <g...@p...onet.pl>

    W artykule bh050d$9pq$...@n...onet.pl,
    niejaki(a): RedLorD z adresu <r...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Malkuth" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > kondensator i transformator to jeszcze nie urzadzenie i kosztuje 5 zł.
    > Ja mowilem o czyms modrzejszym.

    No nie sadze zeby tak 5 zl...
    Na stronie http://www.clip.dragontiger.com/podsluch.htm
    maja podobne urzadzenie CZARNA SKRZYNKA i kosztuje 55 zl.
    Pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 7. Data: 2003-08-08 16:00:07
    Od: "RedLorD" <r...@p...onet.pl>

    > W artykule bh050d$9pq$...@n...onet.pl,

    > No nie sadze zeby tak 5 zl...
    > Na stronie http://www.clip.dragontiger.com/podsluch.htm
    > maja podobne urzadzenie CZARNA SKRZYNKA i kosztuje 55 zl.

    "... Urządzenie obniża napięcia do poziomu właściwego dla dyktafonu ..."

    czyli transformator

    " ... i dopasowuje do wejścia dyktafonu. ..."

    transf. i kondensator

    "W komplecie z "czarną skrzynką" kabelek do włączenia dyktafonu."

    taak, no i ten kabelek.

    to naprawde mozna zrobic za 5 zl, moze bez ladnej obudowy ...

    pozdrawiam
    Tomek

  • 8. Data: 2003-08-08 18:41:30
    Od: "Malkuth" <g...@p...onet.pl>

    W artykule bh0hee$a61$...@n...onet.pl,
> [...]
    > taak, no i ten kabelek.
    > to naprawde mozna zrobic za 5 zl, moze bez ladnej obudowy ...

    No ale jeszcze trzeba wziac pod uwage ze nie kazdy by potrafil takie cos
    zrobic ;)
    No nic, ja nikogo nie zmuszam, jak ktos chce to informuje ze moge takie
    zalatwic :)
    Pozdrawiam,
    Grzesiek