  • 1. Data: 2002-10-02 05:21:53
    Temat: Re: lokaty (wklady) oszczednosciowe?
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Flowera wrote:

    > dzieki chodzi mi dokladnie o oszczedzania na wlasny dom (ok 2-3 tys mies)
    > (patrzylam na oferte pekao sa i oni maja jakies
    > kasy oszczednosciowe ale tam oprocentowanie 2,21!!!! to chyba malo choc sa
    > mozliwe ulgi podatkowe
    > dzieki!!!!

    Jesli chodzi o kasy mieszkaniowe, to pieniadze tam zgromadzone
    sa bardzo nisko oprocentowane, ale po zakonczeniu oszczedzania
    w takiej kasie otrzymujesz rowniez bardzo nisko oprocentowany
    kredyt.
    Poza tym pieniadze tam zgromadzone mozesz odpisac od podstawy
    opodatkowania (tak bylo do zeszlego roku. Czy w tym tez to
    obowiazuje tego nie wiem:))

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 2. Data: 2002-10-02 08:34:49
    Temat: lokaty (wklady) oszczednosciowe?
    Od: "Flowera" <b...@p...com>

    Witajcie!
    Poszukuje porady w sprawi lokat oszczednosciowych
    Chcialabym oszczedzac pieniadze wplacajac pewna kwote co miesiac
    czy macie jakis pomysl w jakim banku najlepiej to zrobic
    a moze sa jakies inne sposoby oszczednosci?
    pozdr.
    flo
    ______________ ICQ#:
    39287498 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about me:
    ______________

  • 3. Data: 2002-10-02 08:49:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Poszukuje porady w sprawi lokat oszczednosciowych
    > Chcialabym oszczedzac pieniadze wplacajac pewna kwote co miesiac
    > czy macie jakis pomysl w jakim banku najlepiej to zrobic
    > a moze sa jakies inne sposoby oszczednosci?

    W twoim przypadku polecam jakies wysokooprocentowane konto a nie lokate -
    np. mBank lub VWDirect lub tez zwykly fundusz inwestycyjny - z planem
    systematycznego oszczedxznia.

    Co do zwyklych llokat wiem, ze np ze mokaty i ma dosc wysokie oprocentowanie

  • 4. Data: 2002-10-02 09:12:44
    Od: "Flowera" <b...@p...com>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:anebpg$js2$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2002-10-02 10:21:32
    Od: "Flowera" <b...@p...com>

    Użytkownik tan <t...@n...o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...o2.pl...

> [...]
    > Poza tym pieniadze tam zgromadzone mozesz odpisac od podstawy
    > opodatkowania (tak bylo do zeszlego roku. Czy w tym tez to

    podobno obowiazuje ale nie wiem czy sie oplaca chyba ostatecznie zdecyduje
    sie na fundusz inwestycyjny
    ale jeszcze nie wiem
    pozdr. flo )

  • 6. Data: 2002-10-12 17:28:16
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 Oct 2002 07:21:53 +0200,
    osoba podpisana: tan <t...@n...o2.pl>
    napisała:

> [...]
    > sa bardzo nisko oprocentowane, ale po zakonczeniu oszczedzania
    > w takiej kasie otrzymujesz rowniez bardzo nisko oprocentowany
    s/otrzymujesz/mozesz otrzymac/

    W praktyce bank może sobie zażyczyć takich zabezpieczeń, ze cała zabawa
    traci sens. Kiedyś jeszcze mozna było skorzystać na uldze podatkowej.
    Ale teraz to nie bardzo widzę sens zakłądania kasy mieszkaniowej.

    KJ

    --
    People who make no mistakes do not usually make anything.