  • 1. Data: 2002-10-01 21:12:23
    Temat: Co wybrac?
    Od: "KUBA" <g...@w...pl>

    WITAM!
    Musze zalozyc sobie konto w jakims banku. Mam dostep do stalego lacza , mam
    komorke, Wplaty na konto beda okolo 1,5 miesiecznie, a moze okolo 1tys.
    Zastanawialem sie nad mBankiem, dzisiaj bylem w PKO, zalezy mi chyba nad
    jakims e-kontem, chyba ze odradzacie mi. Jestem studentem.
    Poleccie cos;)
    Pozdrawiam
    KUBA

  • 2. Data: 2002-10-02 07:20:32
    Temat: Re: Co wybrac?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@u...pl>

    "KUBA" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:and32h$sia$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > Zastanawialem sie nad mBankiem, dzisiaj bylem w PKO, zalezy mi chyba nad
    > jakims e-kontem, chyba ze odradzacie mi. Jestem studentem.

    <std. odp. #6>
    Założ kilka kont i po paru miesiącach sam wybierzesz, które najlepiej
    odpowiada Twoim potrzebom.
    </std. odp. #6>

    RJCz