    From: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lokaty (wklady) oszczednosciowe?
    Date: 12 Oct 2002 17:28:16 GMT

    Dnia Wed, 02 Oct 2002 07:21:53 +0200,
    osoba podpisana: tan <t...@n...o2.pl>
    napisała:

    > Jesli chodzi o kasy mieszkaniowe, to pieniadze tam zgromadzone
    > sa bardzo nisko oprocentowane, ale po zakonczeniu oszczedzania
    > w takiej kasie otrzymujesz rowniez bardzo nisko oprocentowany
    > kredyt.
    s/otrzymujesz/mozesz otrzymac/

    W praktyce bank może sobie zażyczyć takich zabezpieczeń, ze cała zabawa
    traci sens. Kiedyś jeszcze mozna było skorzystać na uldze podatkowej.
    Ale teraz to nie bardzo widzę sens zakłądania kasy mieszkaniowej.

    KJ

    --
    People who make no mistakes do not usually make anything.