  • 11. Data: 2010-11-11 12:30:10
    Temat: Re: lokata z dobrym oprocentowaniem bezbelkowa
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:ib6iu2$hu8$1@inews.gazeta.pl...
    > 5,8% Fortis - (ktoś doczytał, że gwarantują ten % przez rok)
    > http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/kont
    o-wiecej-oszczednosciowe.htm

    > 5,64% getinonline.pl, lokata na start - http://getinonline.pl/lokaty
    >

    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Dzis widzialem taka reklame :
    http://lokaty.meritumbank.pl/
    gdzie jest na 5 miesiace 5,93%

    Poniewaz jestem tym zainteresowany to jestem ciekaw czy ktos cos wie o
    jakichs haczykach w tym banku z tymi lokatami?
    pozdrawiam
    Przemek

  • 12. Data: 2010-11-12 10:03:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Przemek napisał(a) :
> [...]
    >
    > Poniewaz jestem tym zainteresowany to jestem ciekaw czy ktos cos wie o
    > jakichs haczykach w tym banku z tymi lokatami?

    Czytaj uważnie. Nie tylko patrz na cyferki. Tam jak wół stoi na
    pierwszej stronie: "zarobisz tyle, co na lokacie standardowej
    5.93%". Dalej już nie warto wchodzić.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]