  • 1. Data: 2010-11-06 23:16:01
    Temat: inteligo - co z kredytowka
    Od: xy <x...@x...sorry>

    Miala wejsc do oferty inteligo nowa karta kredytowa i... zadnych info na
    stronie www. :( Cos wiadomo wiecej?

  • 2. Data: 2010-11-07 07:21:37
    Temat: Re: inteligo - co z kredytowka
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    W dniu 07.11.2010 00:16, xy pisze:
    > Miala wejsc do oferty inteligo nowa karta kredytowa i... zadnych info na
    > stronie www. :( Cos wiadomo wiecej?

    Póki co jest jedynie informacja o zmianie TOiP; w szczególności
    podwyższenie opłaty za kartę płatniczą do 4 zł; jeśli nie wykręci się
    100 zł transakcji miesięcznie. Irytujące że 15.11 tabela ma się zmienić;
    ale nigdzie nie jest dostępna. Napisałem zapytanie przez formularz ->
    brak odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 3. Data: 2010-11-07 08:27:03
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Grzegorz Szczepanik" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zł transakcji miesięcznie. Irytujące że 15.11 tabela ma się zmienić; ale
    > nigdzie nie jest dostępna. Napisałem zapytanie przez formularz -> brak

    Dzieki za info - 4zl uratowane, karta zlikwidowana ;)

    pozdrawiam, wk

  • 4. Data: 2010-11-07 08:32:25
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wk" <j...@...bazin> napisał w wiadomości
    [...]
    > Dzieki za info - 4zl uratowane, karta zlikwidowana ;)

    Jaka jest skuteczna metoda likwidacji takowej....?

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 5. Data: 2010-11-07 09:12:00
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Telesfor" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wk" <j...@...bazin> napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > Jaka jest skuteczna metoda likwidacji takowej....?

    Zadzwonic na partyline i poprosic o likwidacje.
    Po likwidacji karta znika z systemu transakcyjnego.

    pozdrawiam, wk

  • 6. Data: 2010-11-07 10:46:56
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-07 10:12, wk pisze:

    > Zadzwonic na partyline i poprosic o likwidacje.
    > Po likwidacji karta znika z systemu transakcyjnego.

    A po co dzwonić, skoro wystarczy zastrzeżenie w serwisie transakcyjnym?

  • 7. Data: 2010-11-07 10:56:03
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości

    > A po co dzwonić, skoro wystarczy zastrzeżenie w serwisie transakcyjnym?

    Zatrzeżenie - mogą dać nową. Rezygnacja, to co innego.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2010-11-07 11:01:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-07 11:56, Jan Werbinski pisze:

    > Zatrzeżenie - mogą dać nową. Rezygnacja, to co innego.

    Jakis czas temu zastrzeglem "debetowke z sercem" Inteligo przez serwis
    transkacyny i nie przyslali nowej.

  • 9. Data: 2010-11-07 11:08:50
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Jakis czas temu zastrzeglem "debetowke z sercem" Inteligo przez serwis
    > transkacyny i nie przyslali nowej.

    Też właśnie zastrzegłem kartę swojej mamie (w ogóle
    z niej nie korzysta) - skutek taki, że karta znikła z systemu.
    Mam nadzieję, że to wystarczy :)

  • 10. Data: 2010-11-07 11:12:29
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości

    > A po co dzwonić, skoro wystarczy zastrzeżenie w serwisie transakcyjnym?

    Zadzwonilem po to zeby uslyszec: "Dokonal pan rezygnacji z karty VE i bank
    nie bedzie przysylal nowej. W przyszlosci zeby otrzymac karte musi pan
    zlozyc zamowienie."

    pozdrawiam, wk