  • 1. Data: 2010-11-07 15:57:11
    Temat: Konto więcej oszczędnościowe - 5,8% netto
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    Oprocentowanie 5,8% w skali roku netto gwarantowane przez najbliższe
    12 miesięcy.
    Minus oferty: kapitalizacja odsetek każdego dnia roboczego. A to
    oznacza, że odsetki nie są kapitalizowane podczas weekendów czy świąt
    tylko najbliższego dnia roboczego.
    Czyli podatku Belki kilka razy w miesiącu nie unikniemy. Wszystko
    zależy od kwoty na rachunku.
    Dodatkowy minus: oprocentowanie dotyczy kwoty do 15 tys. złotych.
    Powyżej tej kwoty oprocentowanie wynosi 4%.

    Nie wiem jak mam rozumieć tekst pisany wyblakłą czcionką na stronie
    oferty: Oferta dostępna dla nowych klientów Zysk jak na lokacie 1M
    6,5% dotyczy kwoty z przedziału 13-15 tys.

    http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/kont
    o-wiecej-oszczednosciowe.htm

  • 2. Data: 2010-11-07 16:28:07
    Temat: Re: Konto więcej oszczędnościowe - 5,8% netto
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Takich ofert wkrótce będzie więcej. Gdzieś czytałem że wg min fin (mog się
    mylić co do źródła, nie pamiętam) wzrost cen żywności w 2010 i 2011 wyniesie
    5% rocznie. Czyli po 2 latach wydatki na jedzenie wzrosną o 10,25%.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-11-07 18:14:18
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
[...]
    Jeżeli w Openie bezbelkowa roczna 5,25% odpowiada Belkowej 6,65%,
    a w Paribas 5,8% odpowiada 6,5% Belkowej,
    to wynika jasno, ( zz regulaminu nie wwynika to precyzyjnie) ze lokata w
    Paribas w dni "nierobocze" nie jest oprocentowana i kapitalizowana W OGÓLE,
    Czyli te 5,8% to klasyczna ściema.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-11-07 18:43:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-07 16:57, Tomasz [Bubon] pisze:
> [...]
    > oferty: Oferta dostępna dla nowych klientów Zysk jak na lokacie 1M
    > 6,5% dotyczy kwoty z przedziału 13-15 tys.

    O, mozna dostac ipoda.
    450 pierwszych osob. Myslicie, ze jest jeszcze szansa? ;)

  • 5. Data: 2010-11-07 19:32:37
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    wiatrak pisze:

> [...]
    > Paribas w dni "nierobocze" nie jest oprocentowana i kapitalizowana W OGÓLE,

    Zatem należy w poniedziałek wlewać, a piątek wylewać. :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2010-11-07 19:51:50
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to wynika jasno, ( zz regulaminu nie wwynika to precyzyjnie) ze lokata w
    > Paribas w dni "nierobocze" nie jest oprocentowana i kapitalizowana W

    Nie rozumiem czemu nie dali 50% rocznie, oprocentowane
    w co drugi wtorek każdgo nieparzystego miesiąca.
    50% - to dopiero brzmi! :)

  • 7. Data: 2010-11-07 21:03:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-07 19:14, wiatrak pisze:
> [...]
    > Paribas w dni "nierobocze" nie jest oprocentowana i kapitalizowana W OGÓLE,

    Tylko, ze to jest tak:

    Paribas KONTO OSZCZEDNOSCIOWE
    5,8% z kapitalizacją dzienną
    zysk jak na lokacie 1-miesiecznej z belka - 6,5%

    Open LOKATA
    12-miesieczna 5,25%
    zysk jak na lokacie 12-miesiecznej z belka - 6,65%.

    A to jest roznica. W open w ogole jest przeciez tak:

    3 miesiące----4,85%-----6,02%
    6 miesięcy----5%--------6,25%
    12 miesięcy---5,25%-----6,65%

    I widac, ze roznica sie zmienia przy zmianie okresu.

  • 8. Data: 2010-11-07 22:19:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 07 Nov 2010 19:43:08 +0100, neoniusz napisał(a):

    > O, mozna dostac ipoda.
    > 450 pierwszych osob. Myslicie, ze jest jeszcze szansa? ;)

    Przestali te ipod kupować czy jak? Że je w każdym banku teraz rozdają he
    he.

    Xenocide

  • 9. Data: 2010-11-07 22:23:45
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-07 23:19, xbartx pisze:

    > Przestali te ipod kupować czy jak? Że je w każdym banku teraz rozdają he
    > he.

    Albo hurtem wyprzedawali gdzies na bazarze ;)

  • 10. Data: 2010-11-07 22:27:32
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Przestali te ipod kupować czy jak? Że je w każdym banku teraz rozdają he
    > he.

    Bo nic ich ta bajera nie kosztuje. A jak sprawdzisz czy byłes w grupie
    450-ciu? Równie dobrze mogli napisać że dostanie 800-set i nie dać nikomu.

    wiatrak