  • 1. Data: 2003-12-17 09:06:20
    Temat: lokata w banku bez RORu
    Od: "P.Sperling" <s...@g...pl>

    Moze post bedzie lamerski, ale poszukuje takiego banku w ktorym bede mogl
    zalozyc lokate i jednoczesnie nie bede musial otwierac RORu. Nie wiem co to
    za moda, ale ostatnio co przychodze do jakiegos banku (a to Nordea, a to
    Reiffeisen) to slysze - "tak, ale jesli zalozy pan konto osobiste". A ja
    chce po prostu zalozyc lokate, najlepiej na oprocentowanie stale, od 3 do 6
    miesiecy. Latem te pieniadze beda potrzebne, a ja juz konta osobiste mam i
    to dwa (z ktorych notabene jestem b. zadowolony). Bank powinien byc
    marmurowy, bo wielce prawdopodobne, ze nie ja te lokate bede wybierac,
    tylko ktos dla kogo Internet to czarna magia. Oprocentowanie powinno byc w
    miare korzystne, to chyba nie musze dodawac :-) i nie powinien byc to taki
    bank w ktorym moge zlozyc pieniadze, ale wyjac bedzie trudno :-).

    Z gory dziekuje za pomoc i podpowiedzi!

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

  • 2. Data: 2003-12-17 09:11:08
    Temat: Re: lokata w banku bez RORu
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Uzytkownik "P.Sperling" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > to dwa (z ktorych notabene jestem b. zadowolony). Bank powinien byc
    > marmurowy, bo wielce prawdopodobne, ze nie ja te lokate bede wybierac,

    Zobacz ING, na pewno nie wymagaja konta osobistego.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-12-17 09:29:09
    Od: "MM" <m...@s...pl>

> [...]
    > miare korzystne, to chyba nie musze dodawac :-) i nie powinien byc to taki
    > bank w ktorym moge zlozyc pieniadze, ale wyjac bedzie trudno :-).

    lokaty (tzw ksiazeczki oszczednosciowe 1 lub 5 wkladowe) mozna miec w PKO
    BP minimalny okres to 3 mies
    i nie trzeba konta
    niestety procent niezbyt korzystny :-(

    szczegoly na www.pkobp.pl

    m.

  • 4. Data: 2003-12-17 09:29:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    P.Sperling wrote:
    [...]

> [...]
    > marmurowy, bo wielce prawdopodobne, ze nie ja te lokate bede wybierac,
    > tylko ktos dla kogo Internet to czarna magia. Oprocentowanie powinno byc w
    Dominet na pewno nie wymaga konta.

    KJ

  • 5. Data: 2003-12-17 09:34:51
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Kamil Jo?ca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dominet na pewno nie wymaga konta.

    Lukas tez. Ogolnie banki robia rachunek techniczny, ktory funkcjonuje
    jedynie w czasie trwania lokaty.
    Cos mi sie wydaje, ze pracownik Rafiego sciamnial, zeby moc pochwalic sie
    przed szefami nowym kontem...

  • 6. Data: 2003-12-17 09:35:11
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Uzytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    napisal w wiadomosci news:brp7tb$j9h$1@news.onet.pl...

    > Lukas tez. Ogolnie banki robia rachunek techniczny, ktory funkcjonuje
    > jedynie w czasie trwania lokaty.

    Eja. W Lukasie musisz miec jedno z kont. Moze byc i konto 'lokata', ale musi
    byc konto jako takie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-12-17 09:45:24
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    >Lukas tez. Ogolnie banki robia rachunek techniczny, ktory funkcjonuje
    >jedynie w czasie trwania lokaty.
    >Cos mi sie wydaje, ze pracownik Rafiego sciamnial, zeby moc pochwalic sie
    >przed szefami nowym kontem...

    z tego co wyczyta?em na ich stronie to to konto do lokat jest bezp?atne...
    przy czym nie jest to stricte konto osobiste tylko takie w?as'nie do
    trzymania lokaty. zreszta; z dos'c' ne;dznym oprocentowaniem.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litos'c' boska;, królowo - zachrypia? - czyz. os'mieli?bym sie; nalac' damie
    wódki?
    To czysty spirytus.

  • 8. Data: 2003-12-17 09:49:24
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    P.Sperling <s...@g...pl> wrote:
    [...]
    > Z gory dziekuje za pomoc i podpowiedzi!

    Fortis Bank.

    --
    uklony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 9. Data: 2003-12-17 09:53:00
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Uzytkownik "P.Sperling" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > miare korzystne, to chyba nie musze dodawac :-) i nie powinien byc to taki
    > bank w ktorym moge zlozyc pieniadze, ale wyjac bedzie trudno :-).

    Moze nie marmur, ale w VW tez nie trzeba miec konta, ani internetu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-12-17 19:03:56
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> napisał:
    > Lukas tez. Ogolnie banki robia rachunek techniczny, ktory funkcjonuje
    > jedynie w czasie trwania lokaty.

    W multi podobnie. Jest _bezpłatny_ rachunek który nazywa się depozytowy.