  • 11. Data: 2003-12-17 21:21:08
    Temat: Re: lokata w banku bez RORu
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    BPHPBK

  • 12. Data: 2003-12-18 17:44:28
    Od: "mart" <b...@p...onet.pl>

    > Moze post bedzie lamerski, ale poszukuje takiego banku w ktorym bede mogl
    > zalozyc lokate i jednoczesnie nie bede musial otwierac RORu. Nie wiem co to
    > za moda, ale ostatnio co przychodze do jakiegos banku (a to Nordea

    Kto Ci powiedział że w Nordei trzeba mieć ROR aby założyć lokatę.
    Z tego co wiem zakładają rachunek ( nioprocentowany i bezkosztowy) do obsługi
    lokat - techniczny na który dokonujesz wpłat a potem z niego wypłacasz.
    Oprocentowanie nie najgorsze

    , a to

  • 13. Data: 2003-12-22 12:56:01
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > lokat - techniczny na który dokonujesz wpłat a potem z niego wypłacasz.

    Większość banków oferuje wyżej oprocentowane lokaty, które można założyć tylko
    przez kanały zdalne (net lub telefon). Tak więc, Nordea oferuje wysokie
    oprocentowanie dla lokaty e-depozyt. Ale do jej założenia potrzebny jest ROR z
    dostępem przez net. Bo tylko tam można ją założyć.
    Normalne lokaty w Nordei (z niższym %%) da się założyć w placówce.
    Jedyny bank, w którym można założyć lokatę przez sieć i mieć tam do niej wgląd
    to MultiBank.