    From: "P.Sperling" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: lokata w banku bez RORu
    Date: Wed, 17 Dec 2003 10:06:20 +0100

    Moze post bedzie lamerski, ale poszukuje takiego banku w ktorym bede mogl
    zalozyc lokate i jednoczesnie nie bede musial otwierac RORu. Nie wiem co to
    za moda, ale ostatnio co przychodze do jakiegos banku (a to Nordea, a to
    Reiffeisen) to slysze - "tak, ale jesli zalozy pan konto osobiste". A ja
    chce po prostu zalozyc lokate, najlepiej na oprocentowanie stale, od 3 do 6
    miesiecy. Latem te pieniadze beda potrzebne, a ja juz konta osobiste mam i
    to dwa (z ktorych notabene jestem b. zadowolony). Bank powinien byc
    marmurowy, bo wielce prawdopodobne, ze nie ja te lokate bede wybierac,
    tylko ktos dla kogo Internet to czarna magia. Oprocentowanie powinno byc w
    miare korzystne, to chyba nie musze dodawac :-) i nie powinien byc to taki
    bank w ktorym moge zlozyc pieniadze, ale wyjac bedzie trudno :-).

    Z gory dziekuje za pomoc i podpowiedzi!

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling