    From: "wkg" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: linia kredytowa w koncie w mBanku
    Date: Thu, 28 Nov 2002 00:31:16 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@pm22.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    J_K_K wrote in message ...
    >Witam.
    >Również na e-Koncie wła?ciwie ?rodków nie posiadam za to na e-Max owszem :)
    >Regulamin udzielania kredytu mówi o ?rodkach na e-Koncie i rachunkach z nim
    >zwi?zanych, typu e-Max.
    >06.11-otworzyłem procedurę przydzielenia kredytu,
    >12.11-informacja telefoniczna z mBanku o przydzieleniu kredytu
    >19.11-wizyta kuriera
    >czekam na przydzielenie ?rodków ................. :( (jak długo to trwa?)
    >
    >--
    >pzdr JKK

    Witam

    Trwalo ze 3 tygodnie w sumie. Pani ze 2 razy dzwonila, zeby sie rozeznac we
    wszystkich moich rachunkach i KK. W koncu wyslalem jej skan wydruku rachunku
    karty z citi. Proponowalem jej wejscie na moj rachunek w ichnim inecie -
    jest read only - ale spanikowala. Potem nie dzwonila ale przyjechal kurier i
    poszlo jak z platka.

    Z ciekawostek: Kurier wozi umowy innych bankow rowniez, podpytalem go
    troche, strasznie ciekawych rzeczy mozna sie od takiego goscia dowiedziec,
    polecam odpytac. Ogolnie wniosek jest taki, ze mBank jest OK, ale reszta
    .... Choc moze kazdemu tak mowi o jego banku :))

    pzdr
    wkg