    From: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: linia kredytowa w koncie w mBanku
    Date: Tue, 26 Nov 2002 10:04:29 +0100

    Kadafi wrote:
    > Gdyz liczy sie sredni stan konta na eKoncie.

    Nie jestem do konca pewien, a nie mam czasu sprawdzac, ale moge Ci
    powiedziec (i poprzec to moim wlasnym przykladem), ze licza sie _wszystkie_
    rachunki w mBanku, a nie tylko eKonto.
    Sytuacja o jakiej piszesz mogla zaistniec w poczatkowym okresie po
    wprowadzeniu limitu w eKoncie, po jakims czasie, zdaje sie, poszli po rozum
    do glowy i brane sa pod uwage wszystkie rachunki (nie wiem jak sie to ma do
    rachunkow gdzie jestes wspolposiadaczem).

    Pzdr
    Hubert
    h...@p...onet.pl