  • 1. Data: 2004-06-22 19:25:09
    Temat: [UOKiK] - defraudacja Multikasy
    Od: "Cezgoc" <c...@b...com>

    http://www.uokik.gov.pl/index.php?id=p_news&obid=247
    1&lang=0&samSession=b25064355647efccec7591629ab44c3c

    Ja sądzicie: czy w podobnym zagrożeniu mogą znaleźć się również kliencji
    innych "agencji"?:
    http://www.grosik.com.pl
    http://www.pfmieszko.pl
    Może ktoś się orientuje czy usługi pośrednictwa pieniężnego nie wymagają
    przypadkiem stosownych licencji?
    Ja wygląda kwestia odpowiedzialności takich agencji wobec klientów - czy
    tylko powódzctwo cywilne?
    Cezgoc

  • 2. Data: 2004-06-23 15:04:42
    Temat: Re: [UOKiK] - defraudacja Multikasy
    Od: "Monika i Paweł" <w...@t...pl>

    Ja mialem to z grosikiem. Trzymali 2 tygodnie kase ktora chcialem wplacic na
    wlasne konto. Pozniej po interwencji tlumaczyli sie ze zgubili jakis plik w
    ktorym byly informacje o przelewach. Pieniadze doszly ale juz nie mam
    zamiaru korzystac z ich uslug.

    Z powazaniem