  • 1. Data: 2004-06-09 13:33:49
    Temat: Wersje demo obługi konta a przelew do US i inne...
    Od: "Dżolo" <s...@m...com>

    Przeglądam wersje demo obsługi kont dla małej firmy. Na razie obmacałem
    Inteligo, mBank i Nordea. W każdym z nich przy wyborze przelewu do US
    istnieje koniecznośc wypełniania pól nr konta, nazwa banku, oddział, adres.
    Czy w wersji pełnej można zapisać na stałe te dane, czy też trzeba za każdym
    razem wstukiwać od nowa? Można owszem ustawić przelew zwykły aczkolwiek
    wtedy zazwyczaj jest odpłatnośc, przy przelewch do US jej nia ma.

    Druga sprawa to przelew do ZUS. Zazwyczaj jest konieczność trzykrotnego
    wykonywania przelewu do zus (51/52/53). Czy w którymś z banków (innych niż
    wymienione, bo te nie mają) jest możliwośc wykonania jednego przelewu (nie
    chodzi o koszta a o konieczność wypełniania powtarzalnych danych)?

    Rzucę jeszcze okiem na ING... uups. To chyba jakiś żart z tym ich kontem
    demo???

    Czy możecie cos jeszcze polecić?
    Firma mała, jednoosobowa DG. Potrzebne:
    . k.k. lub k. obciążeniowa (nie electron),
    . kredyt na kocie oprocentowany od wykorzystanej kwoty lub debet (ok. 2-3
    tysiące),
    . historia przelewów wraz z sortowaniem,
    . możliwość podglądu szczegółowych danych przelewów przychodzących i
    wychodzących,
    . możliwość zdefiniowania przelewów (a'la książka klientów)
    . w zasadzie obsługa wyłącznie przez i-net

    Chciałbym do tego samego banku przenieść konto osobiste z kredytem na
    koncie - w obecnym banku mam jeszcze niespłacony kredyt.

    Dotychczas konto obsługiwane przez PKO SA, niestety likwidują Telepekao24 na
    rzecz fajansiarskiej obsługi w Pekao24 (żelowaty interfejs, system w wersji
    alfa)

    Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi,
    D.

  • 2. Data: 2004-06-09 13:53:52
    Temat: Re: Wersje demo obługi konta a przelew do US i inne...
    Od: "Dżolo" <s...@m...com>

    Użytkownik "Dżolo" <s...@m...com> napisał w wiadomości
    > Przeglądam wersje demo obsługi kont dla małej firmy. Na razie obmacałem

    ... zajrzałem jeszcze na Raiffeisen. Ci z kolei o demo wcale nie słyszeli a
    tabeli opłat i prowizji po prostu nie ma... albo ja jestem ślepy.

    D.

  • 3. Data: 2004-06-09 14:02:40
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Dżolo" <s...@m...com> napisał w wiadomości
    | Przeglądam wersje demo obsługi kont dla małej firmy.
    | Rzucę jeszcze okiem na ING... uups. To chyba jakiś żart z tym ich kontem
    | demo???

    Tu jest mozliwość zdefiniowania przelewów wzorcowych. Potem tylko zmieniasz
    kwotę, nr deklaracji lub miesiąc za jaki dotyczy płatnośc i
    sruuuuuu.........

    Jaca

  • 4. Data: 2004-06-09 14:18:37
    Od: "Dżolo" <s...@m...com>

    Użytkownik "Jaca" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tu jest mozliwość zdefiniowania przelewów wzorcowych. Potem tylko
    zmieniasz
    > kwotę, nr deklaracji lub miesiąc za jaki dotyczy płatnośc i
    > sruuuuuu.........

    Dzięki za odpowiedź. Szkoda, że bank odstawia taka kichę z wersją demo...

    D.

  • 5. Data: 2004-06-09 14:50:27
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Wed, 9 Jun 2004 15:33:49 +0200, na pl.biznes.banki, Dżolo napisał(a):

> [...]
    > wymienione, bo te nie mają) jest możliwośc wykonania jednego przelewu (nie

    Źle obmacałeś. Inteligo ma.

    Kamil Paszkiewicz

  • 6. Data: 2004-06-09 16:13:50
    Od: "Kasandra" <n...@o...pl>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> wrote in message

    (nie

    Może w pełnej wersji, w demo nie.

    JK

  • 7. Data: 2004-06-09 17:35:15
    Od: "marian" <k...@o...pl>

> [...]
    > wymienione, bo te nie mają) jest możliwośc wykonania jednego przelewu (nie
    > chodzi o koszta a o konieczność wypełniania powtarzalnych danych)?

    KB24