  • 11. Data: 2002-09-06 07:23:38
    Temat: Re: łatka M$ na dziurę w SSL
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    In news:3D77C613.3040000@nospam.irc.pl, Marcin Nowakowski typed:

    > Ta, wykrywa niezgodnosc jezykowa.

    > Mysle ze, jak zawsze, najwazniejsze sa wersje EN/US systemow. Polska
    > wersja nie jest priorytetowa, stad opoznienia w lokalizacji (stad
    > wszelkie firmowe serwery powinny stac na EN/US version).

    Eee, opowiadasz... ze szkopami tez sie licza ;))

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-09-06 07:51:46
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A czytałeś biuletyn M$ ?
    > Jeśli nie, to zacytuję: "To be released shortly"

    No i już jest.

    Pix

  • 13. Data: 2002-09-06 08:27:23
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek D" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sądząc po komunikacie korzystasz z 'Windows Update', nigdy nie sprawdzałem
    > czy jest 'on-line' z M$ Security Bulletin, sam jestem ciekaw, sprawdzę

    Przez noc łatki się namnożyły -
    http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/M
    S02-050.asp
    Co do 'Windows Update' to jak się okazuje działa z opóźnieniem, pomimo że
    jest pod powyższym adresem łatka dla Win98SE PL to 'Windows Update' tej
    aktualizacji jeszcze nie pokazuje.
    TomekD