  • 1. Data: 2002-09-05 08:18:34
    Temat: Zmiany oprocentowania w LG Net
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Witam!
    Czy moze ma ktos z Was zmiany oprocentowania na Net Kombo i Net koncie od
    poczatku tego roku?
    Z gory wielkie dzieki!
    POzdrawiam
    Wall

  • 2. Data: 2002-09-05 08:21:58
    Temat: Re: Zmiany oprocentowania w LG Net
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    Wall wrote:

    Wez uwazaj na sformulowania tematu, bo tu ludziom juz myszki skoczyly do
    przelewania ;)

    --
    Robert
    remove duplicated chars from email address

  • 3. Data: 2002-09-05 08:27:19
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...ppll> napisał w wiadomości
    > Wall wrote:
    >
    > Wez uwazaj na sformulowania tematu, bo tu ludziom juz myszki skoczyly do
    > przelewania ;)

    a no faktycznie -sam sie na tym zlapalem -sorki :)))))
    POzdrawiam Wall

  • 4. Data: 2002-09-05 08:33:54
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    Wall wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...ppll> napisał w wiadomości

    > a no faktycznie -sam sie na tym zlapalem -sorki :)))))

    :))))))))))

    (A tak w ogóle to pewnie jutro obniżą o pół p.p. nominalnie.)

  • 5. Data: 2002-09-05 12:49:22
    Od: z...@p...onet.pl

    > (A tak w ogóle to pewnie jutro obniżą o pół p.p. nominalnie.)

    Ciii...
    Nie wywoływać mi tu wilka z lasu! ;)

  • 6. Data: 2002-09-05 12:53:53
    Temat: Historia oprocentowania w LGnet; was: Zmiany oprocentowania w LG Net
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    <z...@p...onet.pl> wrote in message

    Wall, poniewaz czuje sie winny odciągnięciem wątku od zamierzonego
    tematu, znalazłem dla Ciebie przynajmniej częściową historię
    oprocentowania:

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&selm=1546.0
    000037a.3cfcf2cf%40newsgate.onet.pl

  • 7. Data: 2002-09-05 13:49:26
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > <z...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Wall, poniewaz czuje sie winny odciągnięciem wątku od zamierzonego
    > tematu, znalazłem dla Ciebie przynajmniej częściową historię
    > oprocentowania:

    Alez dziekuje :))
    POzdrawiam
    Wall
    P.S. Sprobuje zlozyc z moich danych calosc i wysle.