  • 1. Data: 2002-11-26 07:58:01
    Temat: Wpelnianie rubryk na kopercie depozytowej PKOBP
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    Na kopercie depozytowej PKOBP jest mnóstwo różnych rubryk, ale jeśli wpłaca
    się gotówkę na własne konto, to zapisy się powtarzają. A więc - które
    jedynie rubryki należy wypełnić, żeby pieniądze trafiły? Chodzi o to, żeby
    pisania było jak najmniej.

    Grzexs

  • 2. Data: 2002-11-26 10:24:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    na www.pkobp.pl sa przyklady z obrazkami.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-11-26 10:34:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wpłaca
    >
    > na www.pkobp.pl sa przyklady z obrazkami.

    Powtarza sie tylko imie i nazwisko i nr konta (jesli uzyjesz karty do tego
    konta na ktore wplacasz). Az tak ci sie nie chce pisac?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-11-26 12:47:08
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Powtarza sie tylko imie i nazwisko i nr konta (jesli uzyjesz karty do tego
    > konta na ktore wplacasz). Az tak ci sie nie chce pisac?

    W warunkach polowych (śnieg, deszcz, wiatr, ruchliwa ulica, brak
    odpowiedniej powierzchni plaskiej mniej więcej poziomej, nocne nędzne
    oświetlenie) czasem jest to kłopotliwe.

    Grzexs

  • 5. Data: 2002-11-26 13:09:39
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > W warunkach polowych (śnieg, deszcz, wiatr, ruchliwa ulica, brak
    > odpowiedniej powierzchni plaskiej mniej więcej poziomej, nocne nędzne
    > oświetlenie) czasem jest to kłopotliwe.

    Zawsze mozna zamiast imienia i nazwiska wpisac "wplata wlasna" ale mi sie
    nie chce bo w moim przypadku to wiecej literek...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---