  • 1. Data: 2003-04-10 21:28:55
    Temat: kwoty minimalne na kontach
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    wittam,

    czy sa jakies minimalne kwoty, jakie trzeba trzymac na kontach?
    chodzi mi o ekonto w mbanku i... rowniez ekonto tyle z ew lukasbanku

    dzieki i pozdrawiam
    Kwik

  • 2. Data: 2003-04-10 21:37:23
    Temat: Re: kwoty minimalne na kontach
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Kwik wrote:

    > czy sa jakies minimalne kwoty, jakie trzeba trzymac na kontach?
    > chodzi mi o ekonto w mbanku i... rowniez ekonto tyle z ew lukasbanku

    Teoretycznie w mbanku jest zapis w regulaminie, że po jakimś czasie
    "nieużywania" konta bank może je zamknąć, ale w praktyce chyba nie było
    takiego przypadku. Nie ma czegoś takiego jak minimalne kwoty, które trzeba
    trzymać na rachunkach.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-04-11 11:22:49
    Od: m...@p...onet.pl

    Wystarczy trzymać tylo 1 grosz. Może być i zero, ale wtedy może mBank
    potraktować jako martwe konto. W regulaminie piszą coś o 2 miesiącach.
    Jeśli chodzi o Lukas, to oni chcą, aby najniższe obroty na koncie były na
    poziomie 100 złotych w ciągu 6 miesięcy.
    Nic się nie martw, banki zachęcają do otwierania kont, niż do zamykania. Z
    Lukasem i z mBankiem nie ma takich kłopotów. Jeszcze nikt się tu nie skarżył.