  • 1. Data: 2008-12-09 19:00:24
    Temat: Przeniesienie KK do Aliora
    Od: "marcin " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy ktos ma juz doswiadczenie i moze odpowiedziec na kilka pytan.

    Do przeniesienia 6 KK na ok 40.000 - czy da sie
    Czy trzeba przynoscic zaswiadczenia?
    Jak nie czy dzwonia i potwierdzaja (jak zaklad powie ochrona danych to nici z KK)?
    Jak dlugo trwa porcedura - tzn czy zalatwie w 1 dzien i pozniej tylko czekac na
    karte?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi :)

    Pozdr

  • 2. Data: 2008-12-09 19:26:52
    Temat: Re: Przeniesienie KK do Aliora
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "marcin " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos ma juz doswiadczenie i moze odpowiedziec na kilka pytan.

    Ja mam.

    > Do przeniesienia 6 KK na ok 40.000 - czy da sie

    Nie da się.

    > Czy trzeba przynoscic zaswiadczenia?

    Trzeba.

    > Jak nie czy dzwonia i potwierdzaja (jak zaklad powie ochrona danych to
    > nici z KK)?

    Nie ma to pytanie racji bytu, chca zaświadczeń, albo nie chcą i sprawa wisi
    w nieskończoność.

    > Jak dlugo trwa porcedura - tzn czy zalatwie w 1 dzien i pozniej tylko
    > czekac na karte?

    Nigdy tego nie załatwisz, choć początkkowo być może będzie ci się wydawać,
    że to załatwiłeś.

    > Z gory dziekuje za odpowiedzi :)

    Drobiazg.

    marekz

  • 3. Data: 2008-12-09 19:37:50
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 9 Gru, 20:00, "marcin " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Czy ktos ma juz doswiadczenie i moze odpowiedziec na kilka pytan.
    >
    > Do przeniesienia 6 KK na ok 40.000 - czy da sie

    Rzekomo do 30000 zł łącznie można przenieść limity, ale dostaniesz i
    tak limit wyliczony przez Bank, albo i nie.

    > Czy trzeba przynoscic zaswiadczenia?

    Niekoniecznie, u mnie wystarczyły wydruki z konta, na które przelewane
    jest wynagrodzenie.

    > Jak nie czy dzwonia i potwierdzaja (jak zaklad powie ochrona danych to nici z KK)?
    > Jak dlugo trwa porcedura - tzn czy zalatwie w 1 dzien i pozniej tylko czekac na
    karte?

    W moim przypadku na 5 dzień roboczy został wprowadzony wniosek.
    Decyzja negatywna.
    Oddawałem 30 000 zł limitu na 3 kartach w zamian za 14000 zł. I tak
    nie dostałem.

    > Z gory dziekuje za odpowiedzi :)

    Moim skromnym zdaniem, należy sobie na razie z Aliorem dać spokój do
    czasu aż opanują u siebie niedoróbki, podliczą bilans sprzedaży
    produktów za kilka miesięcy i dojdą do wniosku, że jest kiepsko. Wtedy
    inaczej będą podchodzić do rzetelnch klientów z dobrą historią.

  • 4. Data: 2008-12-09 20:00:22
    Od: "marcin " <m...@W...gazeta.pl>

    Dzieki za odpowiedzi :)

    No to chyba wszystko jasne. Wyzsza kultura bankowosci :))) Heheheheheh.

    Czyli rzeczywiscie trzeba poczekac, choc mysle, ze to sie szybko nie zmieni. Milalem
    zalozyc tam konto
    takze, ale chyba tez sobie odpusze, czytajac posty na grupie :)))

    Pozdrawiam, .......

  • 6. Data: 2008-12-09 20:07:46
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 9 Gru, 21:00, "marcin " <m...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    Milalem zalozyc tam konto
    > takze, ale chyba tez sobie odpusze, czytajac posty na grupie :)))

    Dokładnie tak. Najwyraźniej analityków kredytowych ściągnęli z BOŚia,
    bo przyznawalność kart jest na ich poziomie.
    Wspomnę, że BOŚ na dwa lata wydawania kart, wydał i dopiero 4 tysiące
    z kawałkiem. Mając taką bazę klientów, jak dla mnie porażka. Alior
    podobnie.

  • 7. Data: 2008-12-09 20:13:44
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "marcin " <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > zmieni. Milalem zalozyc tam konto
    > takze, ale chyba tez sobie odpusze, czytajac posty na grupie :)))
    /.../

    I zdecydowanie nie będziesz sam z taką decyzją :)

    k.

  • 8. Data: 2008-12-09 20:14:39
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Gru, 20:37, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > produktów za kilka miesięcy i dojdą do wniosku, że jest kiepsko. Wtedy
    > inaczej będą podchodzić do rzetelnch klientów z dobrą historią.

    Ukryj cytowany tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    Ciekaw jestem, co będzie z moim wnioskiem. Przenoszę dwie karty na
    sumę 22.000,00, wnioskowałem o 25000,00 i podobno tyle dostałem. Z
    jednym małym "ale"; muszę do końca spłacic kredyt samochodowy
    (ostatnia rata !), to wtedy bank wyda kartę, bo ponoć pan analityk juz
    sobie wszystko posprawdzał. No cóż, pozyjemy, zobaczymy....

  • 9. Data: 2008-12-09 20:15:23
    Od: szczurwa <s...@g...com>

> [...]
    Milalem zalozyc tam konto
    > takze, ale chyba tez sobie odpusze, czytajac posty na grupie :)))

    Załóż, dostaniesz stówę ;-)

  • 10. Data: 2008-12-09 20:39:34
    Od: "marcin " <m...@W...gazeta.pl>

    k...@g...pl <k...@g...pl> napisał(a):

    > net/
    >
    > Dok=B3adnie tak. Najwyra=BCniej analityk=F3w kredytowych =B6ci=B1gn=EAli z =
    > BO=A6ia,
    > bo przyznawalno=B6=E6 kart jest na ich poziomie.
    > Wspomn=EA, =BFe BO=A6 na dwa lata wydawania kart, wyda=B3 i dopiero 4 tysi=
    > =B1ce
    > z kawa=B3kiem. Maj=B1c tak=B1 baz=EA klient=F3w, jak dla mnie pora=BFka. Al=
    > ior
    > podobnie.

    Heheheh, dokladnie tak :))))))

    W sumie to jest to wielki start. Mozna by powiedziec, ze wpadki sie zdarzaja, ale to
    co w Aliorze to
    apokalispsa. To babci targowej sprzedajacej marchewki moze sie zdarzyc wpadka -ki,
    ale
    bankowosci to chyba nie to samo miejsce co targ.

    Mialo byc tak pieknie .....

    W sumie jak oni maja cel. Przeciez to ma byc bank dla przecietnego polaka. Jak oni
    chca pozyskac
    nowych klientow. Ttymi 100zl?

    Mogliby byc jednym z liczniejszych wydawcow KK.

    Przeciez przeniesienie to - tylko wyciagi z KK (w sumie to maja w BIKu, chyba, ze
    niektorych nie ma)
    pozniej weryfikacja w BIKu i umowa - max 1 godzina. Jakos Millenium, Raiffeisen,
    Getin i inne nie
    maja z tym problemu.