  • 1. Data: 2006-09-14 13:33:52
    Temat: kredyt w kraju praca za granica
    Od: "ZZ" <s...@i...ie>

    chce kretydowac zakup nieruchomosci w kraju, posiadam
    mozliwosci splaty (nawet w 2 lata) ale sa trudne do udokumentowania
    (praca za granica) jestem w stanie zapewnic 20% wkladu wlasnego
    ale boje sie ze bank bedzie chcial jeszcze wiecej - czy moge w takim
    przypadku wspomoc sie hipoteka innej posiadanej przezemnie
    nieruchomosci (wartej spokojnie tyle samo co ta ktora chce nabyc) ??
    czy bedzie to istotna karta przetargowa w rozmowach z bankiem
    czy lepiej tego nawet nie proponowac ??

    PS - ta posiadana przezemnie nieruchomosc to spadek, nie
    mam niestety do niej histori kredytowej...

    ZZ

  • 2. Data: 2006-09-16 09:30:50
    Temat: Re: kredyt w kraju praca za granica
    Od: z...@p...onet.pl

    Jesli jestes zatrudniony legalnie, to mozesz udokumentowac fakt osiagania
    dochodow nawet poza granicami. Mozesz otrzymac kredyt, moze byc wymagany wklad
    wlasny. Jesli dalbys dodatkowe zabezpieczenie, to tylko plus dla Ciebie.
    Nie rozumiem okreslenia "historia kredytowa" nieruchomosci.

  • 3. Data: 2006-12-13 16:22:22
    Od: "misiu" <m...@g...pl>

    > chce kretydowac zakup nieruchomosci w kraju,

    NAJPIERW SOBIE CZAS USTAW, A POTEM ROB INTERESY