  • 1. Data: 2006-09-14 10:05:37
    Temat: Zapomniany PIN do KK PKO BP
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Witam.

    Sprawa wygląda tak - został zapomniany numer PIN do karty kredytowej PKO
    BP. Można go jakos odzyskać? Czy na infolinii PKO BP mogą pomóc ustalić
    nowy, czy też karta jest już spisana na straty?
    Jeszcze jedno pytanie - czy taka karta (VE) przy dokonywaniu nią płatności
    w sklepie wymaga autoryzacji Pinem czy podpisem? Od czego to zależy?

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-09-14 10:20:48
    Temat: Re: Zapomniany PIN do KK PKO BP
    Od: "0zero" <M...@y...com>

    > Sprawa wygląda tak - został zapomniany numer PIN do karty kredytowej PKO
    > BP. Można go jakos odzyskać? Czy na infolinii PKO BP mogą pomóc ustalić
    > nowy, czy też karta jest już spisana na straty?

    Oni mają standartowy PIN serwisowy (administracyjny) który odblokuje kartę

  • 3. Data: 2006-09-14 10:37:23
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*ekn@gazele.pl>

    > Sprawa wygląda tak - został zapomniany numer PIN do karty kredytowej PKO
    > BP. Można go jakos odzyskać? Czy na infolinii PKO BP mogą pomóc ustalić

    A nie prościej zadzwonić i się zapytać?

    > Jeszcze jedno pytanie - czy taka karta (VE) przy dokonywaniu nią płatności
    > w sklepie wymaga autoryzacji Pinem czy podpisem? Od czego to zależy?

    Karty płaskie (elektrony) autoryzuje się tylko pinem

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2006-09-14 10:54:19
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Thu, 14 Sep 2006 12:37:23 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > A nie prościej zadzwonić i się zapytać?

    Może i prościej, ale wolałem wiedzieć, czy jest sens tracenia czasu.

    > Karty płaskie (elektrony) autoryzuje się tylko pinem

    OK, dzięki za informację.

  • 5. Data: 2006-09-14 15:21:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Karty płaskie (elektrony) autoryzuje się tylko pinem

    Doprecyzuj to twierdzenie, bo tak skonstruowane jest zwyczajnie
    nieprawdziwe.

  • 6. Data: 2006-09-14 18:39:24
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > Karty płaskie (elektrony) autoryzuje się tylko pinem

    Rozumiem, że masz na myśli PKO-wską VE. Bo ichnia MasterCard Electronic bywa -
    zależnie od punktu (czytnika) - autoryzowana czasem podpisem...

    vp23

  • 7. Data: 2006-09-15 07:55:00
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*ekn@gazele.pl>

    > Rozumiem, że masz na myśli PKO-wską VE. Bo ichnia MasterCard Electronic bywa -
    > zależnie od punktu (czytnika) - autoryzowana czasem podpisem...

    Zgadza się! Prosty przykład to płacenie mastercardem w sklepie i potwierdzanie
    transakcji podpisem i płacenie na samoobsługowej stacji benzynowej neste24 gdzie pin
    jest niezbędny.

    *piotr'ek*