  • 1. Data: 2002-03-05 15:30:16
    Temat: kredyt w e-integrum
    Od: <p...@p...com>

    Witam,

    Czy ktoś brał może na podstawie historii rachunku z innego banku? Czy wystarczą
    kopie wyciągów, czy trzeba przynieść opieczętowany i podpisany wydruk z banku?
    Na ila są hojni (np. relacja średnich wpływów z historii rach. do kwoty kredytu)

    Dzięki za pomoc,

    Przemek

  • 2. Data: 2002-03-05 16:15:53
    Temat: Re: kredyt w e-integrum
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś brał może na podstawie historii rachunku z innego banku?

    Bralem.

    > Czy wystarczą
    > kopie wyciągów, czy trzeba przynieść opieczętowany i podpisany wydruk z
    banku?

    Teraz nie wiem, ale w zeszlym roku przynioslem wydruk z pieczatka, bo nie
    mialem kopii wyciagow standardowych.
    Przypuszczam, ze wystarcza zwykle wyciagi wysylane poczta.

    > Na ila są hojni (np. relacja średnich wpływów z historii rach. do kwoty
    kredytu)

    Jezeli przedstawiasz historie konta z 3 miesiecy to 3-krotnosc wplywow, jak z 6
    miesiecy 6-krotnosc. Przynajmniej kiedys tak bylo.

    > Dzięki za pomoc,

    Na zdrowie :-)

    pozdrawiam
    maksymilian