  • 1. Data: 2005-12-04 09:43:48
    Temat: Minwestycje w Mbanku
    Od: "Fidelity" <f...@o...pl>

    Witam
    Jaka jest opinia o mInwestycjach w mBanku ? Posiadam trochę gotówki w
    okolicy 20.000zł i zamierzam zainwestować ją w Supermarket Funduszy
    Inwestycyjnych (SFI). Prosiłbym o opinię dotycząca SFI, zwłaszcza jakie
    praktycznie zyski/straty mozna osiągnąć przy określonym nakładzie czasowym.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-04 11:09:15
    Temat: Re: Minwestycje w Mbanku
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Dec 2005 10:43:48 +0100, "Fidelity" <f...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >praktycznie zyski/straty mozna osiągnąć przy określonym nakładzie czasowym.

    Praktycznie to wróżek nie ma... Zyski/straty są zależne od tego jaką kategorię
    funduszy wybierzesz.
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/abc/

  • 3. Data: 2005-12-04 13:20:32
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    > Inwestycyjnych (SFI). Prosiłbym o opinię dotycząca SFI, zwłaszcza jakie
    > praktycznie zyski/straty mozna osiągnąć przy określonym nakładzie
    > czasowym.
    > Pozdrawiam

    Najlepsze fundusz np ARKA nie występują w mbanku bo tam są najtańsze czyli
    za darmo bo nich ich nie chce.

    jk

  • 4. Data: 2005-12-04 13:30:16
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    >Najlepsze fundusz np ARKA nie występują w mbanku bo tam są najtańsze czyli
    >za darmo bo nich ich nie chce.
    >
    >jk

    Znowu mi sie cos we lbie poroblo dziwnego.
    Przepraszam za kłopot

    jk (troll namietny i ustawiczny)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2005-12-04 14:06:17
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Fidelity" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Inwestycyjnych (SFI). Prosiłbym o opinię dotycząca SFI, zwłaszcza jakie
    > praktycznie zyski/straty mozna osiągnąć przy określonym nakładzie

    twoja kasa, twoj zysk badz strata, najlepiej sam poszukaj a nie czekasz na
    gotowe