  • 1. Data: 2006-10-25 14:57:15
    Temat: Daja kredyt w dwoch ratach na dzialke ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam taka sytuacje, ze dzialka budowlana jaka chce kupic jest nieuzbrojona, a
    uzbrojenie ma byc wykonane przez sprzedawce w ciagu pol roku. Normalnie w
    momencie kupna, mam zaplacic jakies 60% kwoty, a po uzbrojeniu reszte. Mam
    rozumiec, ze jak ja wezme na kredyt, to bank przeleje gosciowi kase w dwoch
    ratach ? A jezeli tak to skad bedzie wiedzial ze ma przelac ta druga czesc ?

    Fantom