  • 1. Data: 2003-10-13 14:17:23
    Temat: kredyt na mieszaknie
    Od: "rola" <r...@b...pl>

    Uff...
    Wzielam kredyt na mieszkanie. Wczesniej chcialam sie zdecydowac na Wlasny
    Kat, bo wygladal bezpiecznie, ale teraz podwyzszylam troche kwote zeby
    skorzystac z promocji, wzielam na 105 tysiecy, ale dzieki temu nie ma
    prowizji. Troche ponad tydzien newrow, ale w koncu wniosek rozpatrzony
    pozytywnie. Za pare miesiecy bede juz u siebie :)

  • 2. Data: 2003-10-13 15:18:58
    Temat: Re: kredyt na mieszaknie
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rola" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowizji. Troche ponad tydzien newrow, ale w koncu wniosek rozpatrzony
    > pozytywnie. Za pare miesiecy bede juz u siebie :)

    Wlasnie - gdzie jest haczyk:
    - biore 60 kzl - place prowizje
    - biore 101 kzl - nie place prowizji, dzien pozniej oddaje 40 kzl jako
    wczesniejsza splate i jestem szczesliwy
    Roznica na prowizji w sumie nie wielka, ale czy sa jeszcze jakies oplaty, o
    ktorych nie wiem?

    Pozdro

    Maseł

  • 3. Data: 2003-10-14 05:55:57
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    oznan.pl...
> [...]
    > wczesniejsza splate i jestem szczesliwy
    > Roznica na prowizji w sumie nie wielka, ale czy sa jeszcze jakies oplaty,

    jest sposob, tylko czy bank przeliczy Ci odsetki od razu ... czy z m-cznym
    poslizgiem ??

    ja z koleii wycofalem wniosek i zlozylem jeszcze raz aby sie zalapac bo w
    moim przypadku 2% prowizji, a 0,75% bylo juz znaczace - 1,5 raty m-cznej