  • 1. Data: 2003-10-13 13:18:25
    Temat: konto w banku dla biednego klubu sportowego... :)
    Od: "damiahn" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Może macie info lub co jeszcze lepiej, ktos z Was jest Gościem z
    możliwościami...? :)
    Założyliśmy klub i chcemy grać w curling - czyli sport bardzo rozwojowy,
    choć niedofinansowany...
    dlatego szukamy banku z b. tanim rachunkiem dla nas - będziemy się opierać
    tylko na wpłatach sponsorów wic będziemy wykonywać bardzo niewiele
    transakcji.
    Czy ktoś miałby dane o konkretnym banku, który nie zdarłby z nas (najlepiej
    0 zł... ;) ) - byliśmy w Raiffeisen bo kiedyś mieli takie rachunki ale my
    już nie załapaliśmy się. Dodam, że interesowałby nas bank na śląsku
    Dzięki za pomoc

    damiahn

  • 2. Data: 2003-10-15 11:33:26
    Temat: Re: konto w banku dla biednego klubu sportowego... :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    damiahn wrote:
    > rachunki ale my już nie załapaliśmy się. Dodam, że interesowałby nas
    > bank na śląsku

    Ale ten klub bedzie mial jakas osobowosc prawna (zarejestrowany)? Bo nie
    wiem do konca jak to sobie wyobrazacie?

  • 3. Data: 2003-10-15 12:23:21
    Od: "damiahn" <d...@p...onet.pl>

    > Ale ten klub bedzie mial jakas osobowosc prawna (zarejestrowany)? Bo nie
    > wiem do konca jak to sobie wyobrazacie?

    Jestesmy zarejestrowani jako klub sportowy w urzedzie miasta, mamy regon i
    bedzie NIP ale nie jestesmy w zarejestrowani w Sadzie, poniewaz nie
    prowadzimy dzialalnosci gospodarczej

    damian

  • 4. Data: 2003-10-15 13:07:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    damiahn wrote:
    > Jestesmy zarejestrowani jako klub sportowy w urzedzie miasta, mamy
    > regon i bedzie NIP ale nie jestesmy w zarejestrowani w Sadzie,
    > poniewaz nie prowadzimy dzialalnosci gospodarczej

    Sprobuj dopytac sie w VW Banku direct czy prowadza takowe konta, a jak nie
    to BZ WBK? Tam jakos taniej teraz - ale to nic pewnego :( (jak w BZ WBK
    okaze sie, ze tak to jeszcze z tanszych - PKO BP, KB i DB PBC)