  • 1. Data: 2003-10-13 13:55:27
    Temat: Lukas - jednak mnie nie zawiodl (chyba)
    Od: "Klimek" <i...@W...pl>

    hej
    pamietacie jak tydzien temu pisalem o jednodniowym opoznieniu
    zadeklarowanego przelewu (wynagrodzenie, pierwsze opoznienie od prawie 2
    lat) i o pobraniu przez Lukasa 13 zeta z mojego konta za rzekomy monit w tej
    sprawie?
    napisalem reklamacje, minelo kilka dni - monit co prawda nie dotarl do mnie,
    ale zwrocili mi kase! mam nadzieje ze nie zabiora z powrotem! uwzglednili
    moja reklamacje!
    Tak trzymac!
    Pzw

    Cyber

  • 2. Data: 2003-10-13 19:22:22
    Temat: Re: Lukas - jednak mnie nie zawiodl (chyba)
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    A jak do nich nzpisać reklamacje? Np. w sprawie karty kredytowej? Można via
    email?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-10-14 06:18:55
    Od: "Klimek" <i...@W...pl>

    ja napisalem faksem na ich numer ze stronki.
    pzw
    Cyber