  • 1. Data: 2003-08-19 18:30:03
    Temat: Re: kredyt na dom w jakim banku?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@4...pl> napisał w wiadomości
    news:3F4479E6.1D3F1AD3@4pi.pl...
    > Witajcie,
    >
    > mam prosbe o pomoc,
    > w jakim banku najlepiej wziac kredyt duzej wysokosci na dom, czy jest
    > gdziec zestawienie w internecie ofert i oprocentowania oraz symulacje
    > splat rat kredytowych?

    Ostatnio na topie zdaje się były PKO BP i KredytBank.
    Kolega brał ostatnio spory kredyt na dom w PKO BP i bardzo sobie chwali.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2003-08-21 07:51:02
    Temat: kredyt na dom w jakim banku?
    Od: Kasia <k...@4...pl>

    Witajcie,

    mam prosbe o pomoc,
    w jakim banku najlepiej wziac kredyt duzej wysokosci na dom, czy jest
    gdziec zestawienie w internecie ofert i oprocentowania oraz symulacje
    splat rat kredytowych?
    Bede wdzieczna za informacje.
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2003-08-21 11:20:16
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A ja bralem niedawno duzy kredyt na mieszkanie w KB i tez bez zastrzezen.
    Kompetentna obsluga chociaz nie ekspresowa ale w takich sprawach nie chodzi
    o ekspres (za duze pieniadze).

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bi24ci$b4i$1@news.onet.pl...

  • 4. Data: 2003-08-21 18:42:11
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    http://direct.money.pl/mieszkaniowe.html?p=ww

    porownanie kilku ofert+kontakt z dysponentem :)
    Pozdrawiam
    Baska

  • 5. Data: 2003-08-21 19:25:33
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > http://direct.money.pl/mieszkaniowe.html?p=ww
    >
    > porownanie kilku ofert+kontakt z dysponentem :)
    > Pozdrawiam
    > Baska

    Niestety porównanie to dotyczące kredytów w PLN jest CAŁKOWICIE niewiarygodne.
    Wspomnę tylko o tym, że np. w mbanku nie dostaniesz kredytu oprocentowanego na
    poziomie 5,95% a oferty innych banków (też na tym poziomie) są po prostu
    zwykłym chwytem reklamowym w rodzaj "przez rok nisko a potem dowalają". Wiele
    już na ten temat pisano w tej grupie. Radzę przeczytać wcześniejsze posty.
    Tensor1.