  • 1. Data: 2003-08-19 18:30:56
    Temat: Subkonta a saldo
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Cześć

    Mam pytanie dotyczące banku Inteligo jak to jest z saldem rachunku
    - czy mając konto główne oraz subkonto muszę mieć na nich 2x 100 zł czy
    wystarczy że na subkoncie leży 100zł lub/i np 1000 zł?

    Tomek

  • 2. Data: 2003-08-19 18:33:56
    Temat: Re: Subkonta a saldo
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    Musisz mieć łącznie na wszystkich subkontach sumę >l00 pln (np. po 20 na 5
    subkontach) aby uniknąć opłaty za prowadzenie rachunku.

    --
    paulos23

  • 3. Data: 2003-08-19 18:44:41
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    tomek <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > - czy mając konto główne oraz subkonto muszę mieć na nich 2x 100 zł czy
    > wystarczy że na subkoncie leży 100zł lub/i np 1000 zł?

    Wystarczy 100zł na jednym.Uwaga na opłatę za kartę 0,99 zł co miesiąc.Jeżeli
    ta setka jest na rachunku z kartą to niespodziewanie saldo może spaść poniżej
    i mogą naliczyć opłatę.Najwygodniej założyć jedno subkonto i zostawić tam
    100pln zaś inne przeznaczyć do rozliczeń.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-08-24 20:18:21