  • 11. Data: 2008-01-16 16:34:10
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy - gdzie i w jakiej walucie?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "swen" Azojj.48859$H...@n...ntli.net

    > Bo Polska to kraj republiki bananowej czy raczej kartoflanej:))
    > W Polsce nie ma przemyslu, nie ma bankow polskich - wszystko to zostalo
    > sprzedane, zniszczone. Polska nie posiada znaczacych zasobow naturalnych
    > (poza weglem). Zrobiono z Polski kraj spekulacji finansowych, gdzie wyciaga
    > sie od ludzi pieniadze (patrz zadluzenie gospodarstwa domowego w Polsce w
    > porownaniu do zdolnosci splaty tego zadluzenia)

    Ja nie jestem zadłużony!!! Mam ,,posiadłości'' i wyczerpany drobny limit
    na karcie kredytowej oraz oszczędności! Nawet trochę pieniędzy ;) mam
    w domu/mieszkaniu, bo mi ciężko chodzić. :) (a ciężko mi chodzić, bo
    mam unieruchomiony fragment środkowego palca prawej ręki)

    > Gielda w Polsce to kwint esensja wypompowywania kasy.

    Na giełdzie się nie znam. Nawet warzywnej czy samochodowej. ;)

    > Zloty mocny jest potrzebny do kapitalizowania zyskow (wiecej waluty mozna kupic)
    > kiedy juz sie to zrobi zloty zleci na morde jak pijaczyna zatoczy sie i walnie
    > prosto w bloto.

    :)

    > Gielda juz zaczyna tracic wszelkie mozliwe zasday. Dziwi mnie jedynie fakt,
    > ze malo kto dostrzega, ze Polska to tak naprawde kraj gdzies na skraju

    W samym centrum Europy!!! Niedaleko Białegostoku (a ja mieszkam w Białymstoku)
    w Suchowoli, jest środek Europy! Nie wiem, czy to środek złoty, czy środek
    owadobójczy lub środek ciężkości albo płatniczy -- ale na pewno jakiś jest!!!
    i to, że nie każdy (tam w jakiejś Anglii czy innej Holandii lub Belgii albo
    Francji bądź Hiszpanii) o tym wie -- to już nie nasza (nie Polaków) wina!!!

    BTW -- czy ten pijaczyna, polski złoty upije się winem z poprzedniej linijki? ;)

    > europy bardzo dogodny do zarobienia niezlej kasy... Mamili sie ludzie, ze
    > gielda, ze banki super i tak dalej. Ale coz, rzady i sejm praktycznie ten
    > sam od 1989 roku... wiec czy jest sie czemu dziwic, ze od niemal 19 lat jest
    > tak samo?

    Rząd i sejm ten sam? A senat też? ;)

    > Uprzywilejowano w polsce kapital spekulacyjny

    Zaraz tam uprzywilejowano!! Po prostu kapitał zrobiono na nielegalnym handlu
    samochodami, wódką i papierosami oraz na straganach skąpo opodatkowanych.
    Kto miał silne nerwy, twarde łokcie i miękkie sumienie (lub nie miał żadnego)
    ten się dorobił jakiegoś szmalu, a teraz pobiera pieniądze, bo przecież nie
    firmy mają służyć społeczeństwu, lecz społeczeństwo firmom!!!

    Ja nie dorabiałem się na straganach, nie handlowałem samochodami (jaki kupiłem
    jesienią 1993 roku, takim jeżdżę do dziś, to znaczy taki u mnie w garażu stoi,
    bo teraz nim nie jeżdżę; innego nie miałem do tej pory) nie wwoziłem hektolitrów
    wódki, nie proponowałem roztrzęsionej ludzkości papieroska... No i teraz nie mam
    pracy. :) ZUSy płacę, podatki też (choć chcę obniżyć po tym, jak mi strażnik miejski
    wystawił mandat; BTW -- chyba wreszcie trzeba ten mandat opłacić; nie wiem, ile trwa
    tydzień, ale chyba dwa miesiące to już niemal ;) tydzień) a pracy nie mam... Na
    szczęście
    nie brakuje mi pieniędzy, ale gdyby każdy człowiek tak tanio żył w tym kraju jak ja,
    banki by nie dawały takiej reklamy jak ta z postu

    "Quental" 6...@q...goo
    glegroups.com

    lecz by łapały kredytobiorców na ulicach podczas łapanek...

    > wmawiajac spoleczenstwu, ze tak ma byc bo tak jest na calym swiecie..

    Tak ma być. Tak już jest! Inaczej już nie będzie!! To wola Boża i proszę płacić!!!
    (na biednych, na państwo, na Kościół, na organizacje charytatywne, na kulturę, na
    dzieci bezdomne, na stowarzyszenia ogólnonarodowe i na lokalne stowarzyszenia, na
    szczytne cele...)

    > bzdura! W krajach takich jak UK operacie "polskie" nie mialy by szansy ze wzgledu
    > na prawne ograniczenia... ale coz, liberalizm dobrze sie sprzedaje....

    A co to jest ten cały liberalizm? :)

    > Konczac, nalezy niestety zdac sobie sprawe, ze my polacy zostalismy wydymani
    > od tylca i to jeszcze tak nam wmowiono, ze sami tego chcielismy i co
    > gorsza.. nadal chcemy....

    Brzydko piszesz (brzydkich słów używasz i drwisz z polskiej ortografii)
    ale może intencje masz dobre. ;)

    Popatrz lepiej na panienki z centrum:

    http://leszekc.w.tkb.pl/lotzen/mazoretki2007/

    które są konkretnie z centrum ,,konktynentu'' -- trudno mi teraz zgadnąć.
    Pamiętam, które były z Suchowoli w 2006 (miały pomarańczowe wdzianka;
    niektóre twarze pamiętam tak dokładnie, jak by ta impreza z 13 maja 2006
    roku była przed godziną) ale nie pamiętam z 2007 -- to ponoć skleroza. ;)

    --
    ____
    | |__| 665 363935 _[##] ~~~_@_
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

    Postscriptum: Specjalnie dla Ciebie:
    http://leszekc.w.tkb.pl/kros/mazoretki/suchowola/
    Tylko ;) nie marudź, że nie są ostre! Celowo są delikatne! ;)

  • 12. Data: 2008-01-16 17:34:00
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Tak, i ten środek nazywa się 'asshole'...
    ;-)
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2008-01-16 19:26:41
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    swen napisał(a) w wiadomości: ...

    > Obecnie niezabardzo dobrze wyglada sytuacjia
    >bankow, co prawda na pewno panstwo wpompuje tam troche kasy ale sadze, ze i
    >to nie wystarczy.

    Które państwo wpompuje? Kolega pytał o kredyt w banku działającym w Polsce.
    A ty non-stop rzucasz przykładanmi z W. Brytanii czy USA.
    Bo jak na razie to nasze państwo bez żadnej potrzeby zdecydowało się na
    pompowanie do banków dopłaty do odsetek od kredytów, tzw. ulga osetkowa.

    Arek

  • 14. Data: 2008-01-16 20:06:06
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Arek" fmlljm$b7b$...@n...onet.pl

    > pompowanie do banków dopłaty do odsetek od kredytów, tzw. ulga osetkowa.

    Co to jest ulga osetkowa?

    --
    ____

  • 15. Data: 2008-01-16 23:09:09
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>
    napisał w wiadomości news:fmlbm7$qt$1@achot.icm.edu.pl...

> [...]
    > w domu/mieszkaniu, bo mi ciężko chodzić. :) (a ciężko mi chodzić, bo
    > mam unieruchomiony fragment środkowego palca prawej ręki)

    Ale nadal masz dziweiec pozostalych, wiec zdrow jestes i do roboty..;)

> [...]
    > albo
    > Francji bądź Hiszpanii) o tym wie -- to już nie nasza (nie Polaków)

    Srodkow jest mnostwo, czy srodek europy jest pod Bialymstokiem czy pod
    mostem w Terespolu bez znaczenia,
    Widzialem kiedy taki fajny rysunek satyryczny, dolina, na gorze stoi
    turysta, w dole wioska domy kryte strzecha i po srodku piekny potezny
    kosciol, wielkosci 3/4 wioski, na ziemi wzdloz wioski widnieje napis
    "Polska". Turysta (ten co na gorze, co by nie bylo skad sie wziol moze i
    pijany od srodkow oduzajacych) wypowiada zdanie niezlozone: "ale dziura".
    Zapamietalem ten rysunek i przynam szczerze, ze coraz bardziej odpowiada
    Polskiej rzeczywistosci...

    > BTW -- czy ten pijaczyna, polski złoty upije się winem z poprzedniej
    > linijki? ;)

    Raczej, na jakims rauszcie zorganizowanym przez dolara na wspolke z euro i
    funtem.

    > Rząd i sejm ten sam? A senat też? ;)

    Wiesz, ze nie wiem? A co senat moze?
    A rzad ten sam, powiedz ile kadencji od 1989 roku Tusk, Kaczynski plus 300
    innych zklodziei zajmuja te same stolki?
    Co ciekawe za kazdym razem, jak sa wybory, obiecuja, ze teraz to juz bedzie
    miodzio i ogolna szczesliwosc. Szkoda, ze zawsze wychodzi do dup... ops do
    tylnej czesci ciala. Zmieniaja szyldy, nazwy, ale mordy zlodziejskie te same
    jak by nie spojrzec.
    Dziwie sie tym bardziej tym co dali sie nabrac na polaryzacjie sceny
    politycznej, ze niby jest socjalny PiS i liberalna PO... hehehe tyle ze
    1988-2002 byl wielki AWS-UW dokladnie ci sami panowie byli razem!
    byla tka piosenka wlsnie z tamtego okresu jakiegos zespolu o smiesznej
    nazwie (niestety nie pamietam) ale bylo (o juz wiem Pudelsi) tam w tekscie
    "w wanie slychac plusk, to kaczora kapie tusk" lub cos w tym znaczeniu, czy
    trzeba wiecej?

> [...]
    > nie
    > firmy mają służyć społeczeństwu, lecz społeczeństwo firmom!!!

    Akurat stragany, hurtownie czy koniki a pozniej kantory to cienkie bolki:)))
    Banki, Ubezpieczenia. Tam poszla kasa. Sprzedawno zaklady za wartosc 3
    miesiecznych zyskow! (patrz: zaklady tytoniowe w Krakowie -bez przetargu, po
    cichu) robilo sie to za rzadow Bieleckiego, Boniego (pamietasz?:)) dzis
    Bielecki jest zgadnij kim? No wlasnie prezesem jakiegos wloskiego banku na
    Polske.....
    Banki, to co balcerowicz sprzedawal, odebral ludziom kase po rewaloryzacji
    kredytow podczas slynnej nocy z 31 grudnia 1990 na 1 stycznia 1991 wowczas
    to oprocentowanie skoczylo z 5% do 55%!!! Musisz to pamietac!
    Samochody nadmienione przez ciebie, zaraz po 1990 roku otwarto granice na
    przywoz samochodow, ze smiesznym clem!!! Malo kto tez to pamieta, w prasie
    byly ogloszenia wycieczek do Holandi, Niemiec po "fury". Niespodobalo sie to
    koncernowi FIAT ktory zaraz w 1993 roku podpisal (moze byl to 1992?) nowa
    umowe z panstwem Polskim -wowczas premierem byl Olszewski- ze przez 10 lat
    pozycjia FIAT'a ma byc uprzywilejowana na rynku Polskim w stosunku 30% do
    konkurencji... efekt, cla 30%. Znow Polska cofnela sie o pare lat wstecz,
    kupujac maluchy projektu lat 60-siatych za cene 5 letnich audi sprowadzanych
    z niemiec... malo, FIAT zaprzestal produkcji "kaszlaka" na dwa lata przed
    koncem umowy... Dochodzilo do paradoksu, gdzie wyprodukowany w Bielsku
    "cicho cienki" byl tanszy w salonie niemickim jak w Polskim o cale 2000 DM!
    Ah, bym zapomnial, oczywiscie umowa byla po wlosku... Olszewski z Bieleckim
    tlumaczyli sie wowczas, ze gdzie mieli sie uczyc jak rzadzic.... Tak bylo,
    ja to pamietam i ty tez!
    To tylko maly wycinek jak wladza ktora dzis jawi sie jako super
    wyksztalcona, elegancka dochodzila do szczytowania okradajac polakow - jak
    napisalem "wydymali nas od tylca" nie ma tu nic brzudkiego tylko sama
    szczerosc.

> [...]
    > kraju jak ja,
    > banki by nie dawały takiej reklamy jak ta z postu

    W Polsce wbrem temu co pierniczy "kartofel" nie jest czarno-bialo ani
    czerwono-bialo czy w kropki. W Polsce jest ok 40 mln odcieni szarosci, kazdy
    odcien to inna historia inne zmartwienia, inne pragnienia, marzenia....

    > "Quental"
    > 6...@q...goo
    glegroups.com

    > lecz by łapały kredytobiorców na ulicach podczas łapanek...

    Bank sobie poradzi bez kredytobiorcow, bo wowczas panstwo chetnie bedzie
    robic za kredytobiorce - wszak i tam i tu sa tylko ludzie...

> [...]
    > kulturę, na
    > dzieci bezdomne, na stowarzyszenia ogólnonarodowe i na lokalne

    Najbardziej rozweselaja mnie hasla w stylu: nie ma pieniedzy bo:
    -bezrobotni
    -rencisci
    -lekarze
    -pielegniarki
    -kolejarze
    -gornicy
    -cyklisci

    W calej tej litani brak najwiekszego beneficienta budgetu... BANKU! O tym
    sie nie mowi, ale jak masz czas i lubisz hardcore to przegldanij ustawe
    budgetowa od deski do deski, z odnosnikami z analiza co do kogo za co i
    dlaczego, a zobaczysz, kto naprawde zyje z budgetu... bynajmniej nie sa to
    bezrobotni czy rencisci...

    > A co to jest ten cały liberalizm? :)

    to co dzis w Polsce, to co dzis w Salwadorze, Hondurasie... i w Iraku.

    > Brzydko piszesz (brzydkich słów używasz i drwisz z polskiej ortografii)
    > ale może intencje masz dobre. ;)

    Ortografi juz sie nie naumie, coz tak mam i koniec, a brzydko nie pisze,
    raczej staram sie byc bardzo delikatny:))

    > Popatrz lepiej na panienki z centrum:
    >
    > http://leszekc.w.tkb.pl/lotzen/mazoretki2007/

    Mile:)

    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2008-01-16 23:12:18
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości

    > Które państwo wpompuje? Kolega pytał o kredyt w banku działającym w
    > Polsce.
    > A ty non-stop rzucasz przykładanmi z W. Brytanii czy USA.

    Bo banki w Polsce sa bezposrednio finansowo powiazane z tamtymi rynkami.
    Wpompowali juz anglicy do Northen Rock, teraz amerykanie wpompuja do
    Citygroup - ile poszlo poza prasa...coz...

    > Bo jak na razie to nasze państwo bez żadnej potrzeby zdecydowało się na
    > pompowanie do banków dopłaty do odsetek od kredytów, tzw. ulga osetkowa.

    To jest maly pikus, zobacz ile rocznie panstwo placi do banku.

  • 17. Data: 2008-01-17 13:04:36
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "swen" p8wjj.7155$%o...@n...ntli.net
    [..]
> [...]
    > "w wanie slychac plusk, to kaczora kapie tusk" lub cos w tym znaczeniu, czy

    Przeczytałem do tego miejsca. :) Na resztę nie starczyło mi ochoty. :)

    --