  • 1. Data: 2003-04-11 10:06:12
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "Matyldaa" <m...@p...com>

    Witam,

    W najblizszym czasie chce zaciagnac kredyt za zakup niemal dokonczonej
    budowy domu. Kredyt na jakies 270.000, najchetniej w CHF. Zapoznalam sie juz
    mnie wiecej z oferta rynkowa, jak na razie najbardziej przypadl mi do gustu
    Multibank, choc przyznam, ze koszty "okolokredytowe" mnie powalily. No coz.
    Ale w innych bankach nie jest inaczej.
    Jako, ze wsrod Was sa zapewne ludzie zdecydowanie bardziej zorientowani niz
    ja w oferowanych na rynku kredytach hipotecznych, bylabym wdzieczna za
    porade czyja oferte najlepiej byloby wybrac.
    Moje zarobki to ok 6800 brutto z umowy o prace + 1500 z umowy najmu, kredyt
    na 25-30 lat, mozliwa wczesniejsza splata.

    Z gory dziekuje:)

    --
    M.

  • 2. Data: 2003-04-11 12:27:23
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "News" <m...@z...pl>

    Użytkownik "Matyldaa" <m...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    kredyt
    > na 25-30 lat, mozliwa wczesniejsza splata.

    Sprawdz oferte Banku Ochrony Srodowiska.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 3. Data: 2003-04-11 14:43:14
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Moje zarobki to ok 6800 brutto z umowy o prace + 1500 z umowy najmu, kredyt
    > na 25-30 lat, mozliwa wczesniejsza splata.

    Jeszcze raz się zastanów czy na pewno nie w PLN. Kredyty denominowane mimo, że
    ich oprocentowanie jest aktualnie o około 3% niższe niż kredytów w PLN mają
    wiele ukrytych haczyków. Kilka dni temu opisałem sytuację (bazując na danych
    rzeczywistych), w której klientowi po rocznej spłacie długoterminowanego
    kredytu w CHF pozostał do spłaty kapitał (w PLN) większy!!! niż na początku.
    Tensor1.
    PS Istnieje zawsze mozliwość przewalutowania. Pociąga to jednak z reguły
    dodatkowe koszty i wymaga ciągłego śledzenia aktualnych trendów.

  • 4. Data: 2003-04-12 06:17:12
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ...

> [...]
    > kredytu w CHF pozostał do spłaty kapitał (w PLN) większy!!! niż na początku.
    Czyżby oferta KB w CHF nie była konkurencyjna?? :))))))

  • 5. Data: 2003-04-12 06:18:12
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

> [...]
    > Moje zarobki to ok 6800 brutto z umowy o prace + 1500 z umowy najmu, kredyt
    > na 25-30 lat, mozliwa wczesniejsza splata.

    BPHPBK kredyty w CHF od 2,5%

  • 6. Data: 2003-04-12 08:40:03
    Od: przemas <p...@r...pl>

    Matyldaa wrote:
> [...]
    > Multibank, choc przyznam, ze koszty "okolokredytowe" mnie powalily. No coz.

    Jakie to sa te koszta ?
    1 % za przyznanie kredytu ...
    3,9% oprocentowanie kredytu (CHF)
    Do tego dochodza jeszcze ubezpieczenia, ale to normalne.

    Z takimi dochodami masz Aquariusa, a co za tym idzie lepsza sytuacje
    kredytowa...

  • 7. Data: 2003-04-13 08:34:11
    Od: "Micha" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    przeczytawszy twój post na liście dysk. pozwoliłem sobie przedstawić swoją
    ofertę ws. kredytów hipotecznych. Współpracuję z kilkoma bankami, w tym z
    Multi, jednak oprocentowanie jakie mogę zaproponować jest jeszcze bardziej
    atrakcyjne. Jeśli masz wkład własny min. 20% to oprocentowanie we frankach
    wyniesie 3,35%. Jeśli nie to MultiBank jest całkiem ciekawym rozwiązaniem
    (tam wkład własny min. 5%). Jeśli zdecydujesz się na kredyt w Multi, to
    wiedz że zakładając konto Aquarius możesz obniżyć koszty tj. prowizja 1%
    zamiast dwóch a odstki 3,9% zamiast 4%. Aby otworzyć takie konto wymagane są
    zarobki 5 tys. zł netto - myslę, ze spełniasz ten warunek.
    Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji proszę o kontakt. Moje porady, jak
    również pośrednictwo kredytowe są bezpłatne.
    Pozdrawiam Jarek (0501 77-91-91)

  • 8. Data: 2003-04-13 09:27:24
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji proszę o kontakt. Moje porady, jak
    > również pośrednictwo kredytowe są bezpłatne.

    A jaka jest Twoja oferta w PLN (oprocentowanie, prowizja)?

  • 9. Data: 2003-04-14 17:18:57
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > A jaka jest Twoja oferta w PLN (oprocentowanie, prowizja)?
    o tym ze kredyt bank jest lepszy juz go przekonales ;-)
    to przeciez yerry tylko z nowym nickiem
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 10. Data: 2003-04-14 19:07:10
    Od: t...@p...onet.pl

    > o tym ze kredyt bank jest lepszy juz go przekonales ;-)
    > to przeciez yerry tylko z nowym nickiem
    > --
    > roberts
    > c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt