  • 1. Data: 2003-04-11 11:02:29
    Temat: [OT] Pobranie pieniędzy przez firmę Stolica
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    Dotychczas zawsze wysyłałem towar za pobraniem poprzez Pocztę Polską -
    czasami wkurzała mnie ich opieszałość - bo zdarzało sie że czekałem na
    pieniędze nawet 10 dni
    - choć ostatnio PP mocno sie poprawiła i przeważnie w ciągu 4-5 dni mam
    pieniądze na koncie

    Ostatnio jednak kilku klientów chciało koniecznie przesyłek za pobraniem
    poprzez kurierów Stolicy
    Myślałem w swojej naiwności że w sumie to dobrze bo skoro ta firma
    błyskawicznie dostarcza przesyłki to tak samo jest ze zwrotem pobrania do
    mnie.

    Tymczasem to co robi firma Stolica to bezczelne aroganckie kredytowanie
    swojej działalności z pieniedzy klientów !!
    Jak inaczej można nazwać fakt że przesyłka wysłana 12 marca, odebrana 13
    marca przez klienta (potwierdziłem to również w firmie Stolica) tymczasem
    pieniądze na moim koncie pojawiają się 4 kwietnia !!!!
    Druga przesyłka wysłana 23 marca - pieniędzy na koncie nie mam do dnia
    dzisiejszego - pani informuje mnie tylko że standardowo pieniądze są
    przelewane po 14 dniach roboczych - ja rozumiem że gdyby ktos nie odebrał
    przesyłki itd. Ale przesyłka jest dostarczona na następny dzień a firma
    Stolica od tego momentu ma u mnie krótkoterminową nieoprocentowaną linię
    kredytową.
    Biorąc pod uwagę ilość przesyłek które obsługują - to obracają w ten sposób
    pewnie całkiem sporą ilością cudzych pieniędzy.

    Ja osobiście nie skorzystam już nigdy z ich usług -

  • 2. Data: 2003-04-11 11:29:36
    Temat: Re: [OT] Pobranie pieniędzy przez firmę Stolica
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b7676h$dnv$1@nemesis.news.tpi.pl> olo napisał(a):
> [...]
    > Biorąc pod uwagę ilość przesyłek które obsługują - to obracają w ten sposób
    > pewnie całkiem sporą ilością cudzych pieniędzy.

    Od zawsze tak robią, teraz się o tym dowiedziałeś? :)
    --
    Samotnik
    Rejs w długi weekend majowy w Chorwacji - www.zagle.org.pl - sprawdź!

  • 3. Data: 2003-04-11 13:04:52
    Od: "MOIF" <m...@w...pl>

    podobnie w spedpolu sa wolniejsi od poczty o 2-3 dni

    --
    Mario

  • 4. Data: 2003-04-11 16:11:26
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > Od zawsze tak robią, teraz się o tym dowiedziałeś? :)

    zgadza się, jak mówiłem wcześniej z przyczyn czysto ekonomicznych
    korzystałem z poczty polskiej - i widzę że słusznie bo paczki przeważnie i
    tak dochodzą na następny dzień a na pobranie czekam teraz średnio koło 4-5
    dni, czasami do 10 - ale to wydaje mi się wtedy gdy klient nie odbiera od
    razu przesyłki

    Natomiast to co robi Stolica to działanie jawnie bezczelne - bo wygląda że
    mają dość nowoczesny system obsługujący - przetrzymują wiec cudze pieniądze
    z wyrachowania

  • 5. Data: 2003-04-11 16:17:16
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    olo wrote:
> [...]
    >
    > Natomiast to co robi Stolica to działanie jawnie bezczelne - bo
    > wygląda że mają dość nowoczesny system obsługujący - przetrzymują

    Nie wiem czy to norma, ale podejrzewam ze postepuje tak wiele firm
    przewozowych. "Siodemka" trzymala moje pieniadze 3 tygodnie, wplacili
    dopiero po interwencji telefonicznej...

    Na co to nam przyszlo aby chwalic Poczte Polska ;-)

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust
    silver BJJ - Grappling Krakow , ERA GSM , http://kbaton.prv.pl/