  • 1. Data: 2003-04-11 09:34:40
    Temat: mielenet - o co chodzi?!?
    Od: k...@p...onet.pl

    Mam konto w Millenet Banku Millennium, mam też SDI i korzystam z 3 przeglądarek
    a połączenie do banku jest praktycznie niemożliwe. Łączy się ze https'ową stroną
    ok. 40 minut (niedopuszczalne!!!) a po zalogowaniu praktycznie już nic się nie
    dzieje. Kolega z tej samej lokalizacji SDI ma ten sam problem... czyżby za
    "cienkie" druty???

    pozdro all

    darek

  • 2. Data: 2003-04-11 10:12:53
    Temat: Re: mielenet - o co chodzi?!?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Mam konto w Millenet Banku Millennium, mam też SDI i korzystam z 3
    przeglądarek

    Az sie przepiolem na chwile na SDI - nie ma problemu - chodzi tak jak
    chodzilo - czyli zadne demony szybkosci ale sie laduje.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-04-11 10:18:36
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>

    > dzieje. Kolega z tej samej lokalizacji SDI ma ten sam problem... czyżby za
    > "cienkie" druty???

    A może to Explorer? Miałem kiedyś coś podobnego w przypadku Inteligo. Łączył
    się i łączył ... Pomogło wybranie opcji "Repair" w takim menu
    odinstalowywania przeglądarki.

    g a v r o n

  • 4. Data: 2003-04-11 10:34:25
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mam konto w Millenet Banku Millennium, mam też SDI i korzystam z 3
    przeglądarek
    > a połączenie do banku jest praktycznie niemożliwe. Łączy się ze https'ową
    stroną

    Z syfostrady jest wporzo. szukaj w swojej okolicy /centrala itepe/

  • 5. Data: 2003-04-11 11:32:49
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Prawdopodobnie masz tak ustawiony poziom zabezpieczen w przegladarce, ze
    sprawdzenie, czy nie cofnieto certyfikatow, ich waznosci itp. przedluza
    czas logowania.

    Jakiej przegladraki uzywasz? Jsli IE, to musi byc przynajmniej wersja 5.5.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 6. Data: 2003-04-11 12:11:47
    Od: l...@l...ru

> [...]
    nie
    > dzieje. Kolega z tej samej lokalizacji SDI ma ten sam problem... czyżby za

    hmm...40min?? to rzeczywiście ciekawe. ja łącze się przez tepse w w-wie i ta
    strona ładuje się jakieś 30 sekund a samo logowanie niecałą minutę
    pozdrawiam
    lukasz

  • 7. Data: 2003-04-11 12:11:54
    Od: "Stachu" <s...@w...wytnij.to.pl>

> [...]
    nie
    > dzieje. Kolega z tej samej lokalizacji SDI ma ten sam problem... czyżby za

    Mam dokładnie ten sam problem. Sprawdzałem to już na kilku różnych SDI w
    moim mieście i millenet ładuję się zawsze ok.25min. Przez dial-up (0202122 i
    0209580) ładuje się kilkanaście sekund. Dodam, że z Inteligo, mBankiem i
    INGonline SDI łączy się normalnie (pare sekund).

    Pozdrawiam, Stasiek