  • 1. Data: 2003-04-11 09:21:08
    Temat: Multibank
    Od: w...@p...onet.pl

    Chcesz być zagadany przez niekompetentnego Pana z napisem Dyrektor w klapie ???
    To idź do Gorzowskiego Multibanku ..... wrażenia gwarantowane ....... dowiesz
    się o wszystkim tylko nie otym o czym byś chciał usłyszeć !!!

  • 2. Data: 2003-04-11 10:24:42
    Temat: Re: Multibank
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    dowiesz
    > się o wszystkim tylko nie otym o czym byś chciał usłyszeć !!!

    Bla bla bla.
    Jakies konkrety? I dlaczego dwa razy?

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 3. Data: 2003-04-11 10:42:05
    Od: Katanka <k...@i...pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > To idź do Gorzowskiego Multibanku ..... wrażenia gwarantowane ....... dowiesz
    > się o wszystkim tylko nie otym o czym byś chciał usłyszeć !!!

    ja skocze do odzialu bielskiego, zopbaczymy co tam maja do powiedzenia.

    --
    \|/ Katanka | k...@i...pl ::...
    \|/ niebawem: www.PALGAMES.of.pl