  • 1. Data: 2006-04-28 07:40:42
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "Tom" <megamesh@to_ja.pl>

    Witam

    Czytam sobie o tych kredytach i zastanawiam się może ktoś był w podobnej
    sytuacji...

    Czy jakiś bank jest w stanie udzielić mi kredytu mieszkaniowego, gdy na
    umowie o prace niestety jest jakieś 1000pln, a sugerując się moim wyciągiem
    z konta osobistego widzi, że zarabiam faktycznie więcej...

    Nie wiem niestety jakie mam możliwości czy ich nie mam wogóle może
    poradzicie.

    przychodzi mi do głowy np poręczyciel lub inne zabezpieczenie hipoteczne
    albo po prostu muszę gnębić szefa o wpisanie faktycznej kwoty jaką
    zarabiam...

    Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi
    Pozdrawiam
    andrzej

  • 2. Data: 2006-04-28 08:28:30
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    >
    > przychodzi mi do głowy np poręczyciel lub inne zabezpieczenie hipoteczne
    > albo po prostu muszę gnębić szefa o wpisanie faktycznej kwoty jaką

    Na zaswiadczeniu o zarobkach jest zazwyczaj kwota srednia za jakis okres
    wstecz (3, 6 m-cy), a nie kwota z umowy o prace.
    No chyba, ze legalnie dostajesz tylko kwote z umowy, a resztę 'pod stołem'.

    Jesli legalnie jest mało, to mozesz pomyslec o wspolkredytobiorcy, mam,
    tata, ktos, kto czyje dochody zwiekszylyby zdolnosc kredytową.
    Wydaje mi sie, ze poreczenie tylko niewiele da. Poreczenie zwiekszy
    wiarygodnosc kredytową, ale nie zdolność.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-04-28 11:03:59
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

> [...]
    > wyciągiem
    > z konta osobistego widzi, że zarabiam faktycznie więcej...

    Zależy ile więcej zarabiasz. Gdzieś przedwczoraj widziałem ofertę opartą o
    historie rachunku bankowego i jego miesięczne średnie obroty. Ale to pewnie
    drogie i ciężkie w załatwieniu.

    Szymon