  • 1. Data: 2006-04-28 07:43:07
    Temat: kredyt
    Od: "Tom" <m...@w...pl>

    Witam

    Czytam sobie o tych kredytach i zastanawiam się może ktoś był w podobnej
    sytuacji...

    Czy jakiś bank jest w stanie udzielić mi kredytu mieszkaniowego, gdy na
    umowie o prace niestety jest jakieś 1000pln, a sugerując się moim wyciągiem
    z konta osobistego widzi, że zarabiam faktycznie więcej...

    Nie wiem niestety jakie mam możliwości czy ich nie mam wogóle może
    poradzicie.

    przychodzi mi do głowy np poręczyciel lub inne zabezpieczenie hipoteczne
    albo po prostu muszę gnębić szefa o wpisanie faktycznej kwoty jaką
    zarabiam...

    Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi
    Pozdrawiam
    andrzej